پایان دومین دوره جشنواره ملی نی انبان جزبره کیش در میان استقبال بی نظیر مردمی

جشنواره ملی نی انبان کیش در حالی به کار خود خاتمه داد که مورد استقبال چشمگیر شهروندان و گردشگران کیش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در آیین اختتامیه این رویداد موسیقایی کشور که با حضور و اجرای ۹ گروه نوازنده نی انبان ۱۲ و ۱۳ تیرماه در جزیره کیش برگزار شد کریم ادریس پور و محمد جنجال از اساتید نی انبان نوازی کشور نیز در این مراسم حضور داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم محمد جنجال پیشکسوت این حوزه برای آخرین بار با تک نوازی نی انبان، با نواختن موسیقی خداحافظی کرد.تقدیر از خانواده مرحوم محمود جهان از چهره های ماندگار موسیقی جنوب، با حضور همسر وی نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.

گفتنی است در این مراسم که با حضور سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد و با اجرای گروههای مختلف و اساتید نی انبان نوازی همراه بود، ضمن تقدیر از ۹ گروه برگزیده، از خسرو نشان به عنوان بنیان گذار جشنواره نی انبان کیش، ناصر قاسمی نیا رییس دومین دوره برگزاری و بابک عامل دبیر دومین جشنواره ملی نی انبان کیش قدردانی شد.

شایان ذکر است در این دوره از بین ۵۶ اثر از ۲۸ گروه، ۹ گروه برای اجرای حضوری برگزیده شدند و در مدت دو روز در جزیره کیش آثار خود را اجرا کردند.