رحیم سرهنگی یاد و خاطره شهید مالک رحمتی را گرامی داشت

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام حزن و اندوه فراوان از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد، از شهید مالک رحمتی به عنوان یکی از شخصیت های برجسته، مومن و از چهره‌های جوان، محبوب و انقلابی یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی با یادآوری خاطره ای از سفر شهید مالك رحمتي در آیین گشایش دهمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك، بيمه، خصوصي‌سازي و معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري كشورکه آبان سال گذشته در جزیره کیش برگزار شد؛ گفت: شهید رحمتی در آن زمان تصدی سازمان خصوصی سازی را برعهده داشت و در حاشیه این نمایشگاه جلساتی متعددی با وی برگزار شد.

 این شهید راه را برای طی مراحل قانونی جهت اطلاق گروه سه برای شرکت آب و برق کیش و تصویب در هیئت وزیران برای خرید آن توسط سازمان منطقه آزاد کیش هموار کرد. 

 مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش مالک رحمتی را یکی از شخصیت های برجسته، مومن و از چهره‌های جوان، محبوب و انقلابی عنوان کرد که دارای سوابق اقتصادی و اجرایی متعدد در سطح مدیریتی بود که با شهادت در مسیر خدمت به ملّت، نام خود را برای همیشه در تاریخ ماندگار کرد.

رحیم سرهنگی با بیان این که شهادت در راه خدمت، سعادتی است که پروردگار متعال بر بندگان صالح ارزانی می‌دارد؛ ضمن تسلیت ضایعه فقدان خدمتگزاران ملت برای آن شهدا علو درجات و برای ملت غیور، رشید و همیشه در صحنه، صبر و بردباری خواستار شد و یاد و خاطره آن شهید عزیز را گرامی داشت.