آیت االله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جهادی و مردمی که در قلب مردم جای دارد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: آیت االله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جهادی و مردمی بود که در قلب مردم جای دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ساده‌زیستی، روحیه انقلابی، و جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از کارهای تحسین برانگیز دولت سیزدهم خواند و افزود: آیت الله رییسی در مدیریت بحرانها به خوبی نقش ایفا کردند و همواره بر شعار مردمی بودن خود پایبند بوده و به آن عمل کردند.

این مجاهد فی سبیل‌الله در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری و منشا خدمات جهادی و بی‌تکلف بودند. آیت الله رئیسی از پیشگامان و خدمتگزاران راستین انقلاب، نظام و مردم بودند و با ساده زیستی و مردم داری در دوران ریاست جمهوری خود و همراه با دیگر اعضای کابینه، لحظه ای از رسیدگی به حال محرومان و مناطق کم برخوردار کشور دست بر نداشتند و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نعمت بزرگی در کشور بودند و در آخر نیز در یکی از همین مناطق محروم و در حادثه ای غم بار به شهادت رسیدند و سید الشهدای خدمت به ایران اسلامی شدند.

واضح است که راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت.