تاکید رحیم سرهنگی بر بسیج تمام امکانات بخش خصوصی و دولتی برای رونق گردشگری کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواستار حضور منسجم بخش خصوصی در نمایشگاه گردشگری کیش و ایفای نقش فعال جوامع صنفی در توسعه و رونق بیش از پیش این جزیره شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشست هم اندیشی و هم افزایی نمایشگاه گردشگری کیش که عصر جمعه ۲۸ اردیبهشت با حضور معاونان گردشگری، فرهنگی اجتماعی این سازمان و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، نمایندگان جوامع صنوف و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد؛ گفت: همه ما در راستای رونق و توسعه همه جانبه کیش، در چارچوب قانون مکلف به ایفای وظیفه و نقش هستیم.

سرهنگی با بیان این که نمایشگاه گردشگری کیش بعد از یک وقفه در برگزاری، از 30 اردیبهشت تا دوم خرداد 1403 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برپا می شود؛ تاکید کرد: این نمایشگاه ارزشمند و برند جزیره کیش است از اینرو با حمایت هم جانبه از آن و بکارگیری تمام ظرفیت های گردشگری بخش خصوصی و اختیارات قانونی سازمان منطقه آزاد کیش، خواستار برگزاری موفق آن هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که حمایت از نمایشگاه گردشگری کیش پیش زمینه و نمونه ای از اجرای کار دست جمعی با مشارکت بخش خصوصی است؛ خاطر نشان کرد: برنامه های راهبردی و خلاقانه در راستای رونق بخشی پایدار گردشگری این منطقه به ویژه در فصل کم فروغ تابستان در دست اقدام است.

وی با تاکید بر این که انسجام، همکاری، تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و دولتی، رونق گردشگری را به ارمغان می آورد و کیش را به عنوان مقصد گردشگری بیش از پیش معرفی می کند؛ افزود: بکارگیری اختیارات قانونی بخش دولتی در کنار بهره مندی از ظرفیت، نوآوری و خلاقیت بخش خصوصی زمینه ساز تحقق این مهم است.

رحیم سرهنگی با تاکید بر اهمیت استراتژی تبلیغات گردشگری درفضای رقابتی در دنیا، به حضور 20 بلاگر مطرح کشور برای معرفی جاذبه های گردشگری و رویدادهای کیش اشاره کرد و افزود: با توجه به تغییر ذائقه مخاطبان، باید در زمینه تبلیغات و محتواسازی متفاوت و قوی عمل کنیم از این رو ورود موثر به فضای مجازی و بهره مندی از امکانات آن برای معرفی ظرفیت های گردشگری کیش یک ضرورت است.

وی با بیان این که کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش تشکیل می شود؛ گفت: بازاریابی بهینه و جذب حداکثری گردشگر ورودی و به حداقل رساندن ایام کم فروغ گردشگری و انسجام حداکثری بخش های دولتی و خصوصی در جهت بازاریابی و ایجاد بستر لازم برای رونق گردشگری و نیز توسعه برند جزیره کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری برخی از اهداف تشکیل این کنسرسیوم در کیش است.

گفتنی است در نشست هم اندیشی و هم افزایی نمایشگاه گردشگری کیش، نمایندگان جوامع مراکز اقامتی، پذیرایی و بازاریان و بازرگانان کیش و برخی از سرمایه گذاران بخش خصوصی و نیز مدیران بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه ضمن استقبال از طرح حمایتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، آمادگی خود را برای حضور همه جانبه در این نمایشگاه اعلام داشتند.