اعطای نشان "سفیر سلامت" به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

لوح و نشان "سفیر سلامت" از سوی رئیس انجمن مطالعات کبدی ایران به رحیم سرهنگی اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نشان به پاس قدردانی از تلاش های ارزشمند مدیرعامل سازمان در راستای ارتقاء سلامت و کیفیت خدمات این حوزه به ویژه اقدامات لازم در پیشگیری از بیماری هپاتیت B پنجشنبه دهم خرداد به وی اعطا شد.
رحیم سرهنگی سلامت و امنیت در جامعه را دو نعمت بزرگ برشمرد و گفت: این دو مهم برای سنجش سلامت جامعه در استانداردهای زندگی مورد توجه قرار می گیرند، از این رو تلاش ما بر این است تا جزیره کیش نیز به بالاترین این استانداردها دست پیدا کند.
سرهنگی با تاکید بر این که کیش باید به عنوان الگویی در حوزه سلامت شناخته شود افزود: جزیره کیش به دلیل دارا بودن شرایط جوی و جغرافیایی متفاوت به عنوان نقطه قوتی در گردشگری و سکونت به شمار می رود و باید برای عاری بودن آن از هر گونه بیماری از جمله هپاتیت تلاش کرد.
امید براتی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش را به عنوان یکی از ارکان سلامت در جزیره برشمرد و گفت: امیدواریم با حمایت های صورت گرفته گام مهمی در ارائه خدمات در بیمارستان برداشته شود.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش عنوان کرد: بیمارستان در نظر دارد تا با همکاری و حمایت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اقدام به برگزاری کنگره ها و همایش های پزشکی در جزیره کند.

سید موید علویان رئیس انجمن مطالعات کبدی ایران نیز در این مراسم با تشکر و قدردانی از زحمات و حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از اجرای اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری هپاتیت B اظهار داشت: جزیره کیش به عنوان نخستین شهر اقدامات مهمی برای پیشگیری از این بیماری در بین افراد بزرگسال کرده است.

شایان ذکر است در متن حکم رحیم سرهنگی آمده است:

ارتقاء سطح دانش و آگهی روز افزون مردم از بیماری هایی که آینده آنان را تهدید می کند مرهون تلاش ها و زحمات افرادی است که علم و دانش خود را صمیمانه در راستای اعتلای سطح سلامت جامعه به کار بسته اند.ازاین رو، خرسندیم با انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان "سفیر سلامت" همگام با سایر سفرای سلامت در داخل و خارج از کشور بتوانیم در نیل به اهداف عالیه سلامت جامعه بین الملل نایل شویم. بی شک تلاش های وسیع و کوشش های وثیق جنابعالی در حوزه سلامت همواره در این باشگاه به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فراروی زندگی، آینده و فردای شما خواهد بود.

با امید به اینکه همواره همای سعادت، سیادت و سلامت در آسمان زندگیتان در پرواز باشد و همواره توفیق،  رفیق طریقتان گردد.
گفتنی است، این مراسم با حضور دکتر سید موید علویان رئیس انجمن مطالعات کبدی، رحمت الله حافظی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی،اصغر باقر زاده مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان، سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسوولان بیمارستان و پزشکان برگزار شد.