تبدیل منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در بازدید از پایانه جدید فرودگاه کیش این پروژه را یکی از بی نظیرترین و هوشمندترین فرودگاه های دنیا با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، روح اله دهقانی فیروزآبادی روز  دوشنبه 24 بهمن در بازدید از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش، گفت: با اعتمادی که سازمان منطقه آزاد کیش برای فعالیت شرکت های دانش بنیان توانمند ملی در هوشمندسازی این فرودگاه داشته اند، شاهد آثار جلوه هایی از علم و فناوری داخلی و بومی هستیم.

دهقانی فیروز آبادی با تاکید بر نقش مهم شرکت های دانش بنیان در رشد و توسعه مناطق آزاد کشور تصریح کرد: این مناطق با محوریت فعالیت های تجاری به عنوان نوآوری در تقسیمات کشوری و در راستای توسعه سریع و آزادانه ایجاد شده اند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، گفت: تبدیل شدن مناطق آزاد به مناطقی برای توسعه نوآوری موجب جذابیت های قابل توجهی در سطح کشور خواهد شد.

وی، خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک همگان شاهد جلوه های نوآوری کشور در حوزه های مختلف از جمله سلامت، شهر هوشمند، عمران و آبادانی و شبکه های ارتباطی در جزیره کیش خواهند بود.