آغاز اجرای عملیات تعویض باتری های رینگ 75 متری جزیره کیش

مدیر امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: عملیات اصلاح و تامین روشنایی خورشیدی مسیر میدان ملل تا نوبنیاد آغاز شده و تا پایان سال به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، منصور ملانوری با بیان این که در حدود ۳۲ کیلومتر مسیر روشنایی با نصب هزار پایه از سال 1393 در مسیر رینگ 75 متری در جزیره کیش احداث شده است؛ افزود: عمر باتری های روشنایی این مسیر بعد از گذشت ۷ سال به اتمام رسیده است و نیاز به اصلاح دارد.

وی خاطرنشان کرد باتری های قدیمی از نوع سیلد اسید و ساخت کشور ایتالیا بود که با بررسی توسط گروه کارشناسی معاونت عمرانی و زیربنایی و مشاور ذیصلاح، باتری های جدید لیتیومی خریداری شده که دارای حجم کمتر، عمر بیشتر و قیمت مناسب تر هستند.مدیر امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: عملیات اصلاح روشنایی مسیر رفت از میدان ملل تا نوبنیاد هم اکنون در حال اجراست و پس از اتمام این مسیر، روشنایی مسیر میدان شهید سلیمانی تا میدان قشم اصلاح می شود.

وی تاکید کرد: تعویض باتری های روشنایی مسیر میدان نوبنیاد به سمت میدان میدان هندورابی تا شهر کارگاهی نیز حداکثر تا 4 ماه آینده به اتمام خواهد رسید.