رکورد جدید ورزشی در کیش؛ سریع‌ترین مشت‌زنی جهان در جزیره ثبت شد

یوسف ایمانی ورزشکار و قهرمان رشته ی بوکس کشور موفق شد دو رکورد سریعترین مشت زنی در مدت یک دقیقه و سه دقیقه را در دنیا به نام خود ثبت کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین لملل سازمان منطقه آزاد کیش، یوسف ایمانی رکورددار سریع ترین مشت زن ایران و جهان در سال۲۰۲۲ ، صبج پنج شنبه ۲۱ دی در سالن غدیر دهکده ورزشی المپیک کیش و در حضور نمایندگان ثبت رکورد فدراسیون ورزش های همگانی کشور و رسانه ها با جابجایی دو رکورد جهانی نام خود را در کتاب گینس ثبت کرد.

این ورزشکار بوکس در ضربات مستقیم در مدت یک دقیقه توانست با 449 ضربه و در سه دقیقه با 1155 ضربه عنوان سریعترین مشت زن دنیا را از آن خود کند و رکورد قبلی خود را به ترتیب با 38 و 70 ضربه ارتقا دهد.

بر اساس این گزارش پیش از این ورزشکار مصری با ۴۱۱ ضربه در یک دقیقه و 1085 ضربه در سه دقیقه این عنوان را به نام خود ثبت کرده بود.

یوسف ایمانی رکورددار سریع ترین مشت زن ایران و جهان در مصاحبه با خبرنگار ما با قدردانی از حمایت هیات ورزش های همگانی کیش، هلدینگ گردشگری هزاره سوم و همکاری و هماهنگی معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش بواسطه فراهم کردن ثبت این رکورد گفت: با تمرینات سخت و طاقت فرسا موفق به ثبت این رکورد شدم و توانستم بار دیگر نام ایران را جاودانه سازم.

وی ادامه داد: من در رشته بوکس یک بوکسور سرعتی بودم، در واقع مربیان، دوستان و حریفان می‌گفتند که مشت‌هایم سرعت بالایی دارند، تجربه خودم هم نشان می‌داد که در زمینه مشت‌زنی با سرعت بالا توانایی دارم، که همین مسئله انگیزه‌ام را در تقویت سرعت مشت‌هایم بیشتر کرد و مصمم شدم که نام خود و کشورم را در گینس ثبت کنم.