به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان، ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی همچنین پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور "کیش اینوکس 2023"، از رشد کمی، کیفی و افزایش تعداد شرکت کنندگان این رویداد خبر داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در تشریح این موضوع گفت: امسال نسبت به سال گذشته شرکت های بیشتری در رویداد "کیش اینوکس 2023"حضور یافتند و تعدد پنل ها و گفتگوهای تخصصی حوزه مالی همچنین تکمیل ظرفیت آنها نشان دهنده افزایش تعداد حاضران و استقبال قابل قبول علاقمندان بود.

سرهنگی از امضا تفاهمنامه هایی با بانک های مسکن، سینا، قرض الحسنه مهرایران، رفاه کارگران و بیمه البرز خبر داد و تصریح کرد: از ظرفیت هر یک از بانک ها، فراخور نیاز جزیره کیش بهره گرفتیم تا گام های مثبتی در تمامی حوزه ها برداشته شود، بنابراین امیدوارم این نمایشگاه آورده مالی و سرمایه گذاری مد نظر را برای کیش رقم بزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از ظرفیت آموزشی مدارس نیز استفاده و کلاس های آموزش سواد مالی و بورس را به صورت پایه ای برگزار کردیم.

در پایان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نشست ها،تعاملات و ارتباطات بیشتر در حوزه مالی را عاملی برای تبدیل این منطقه به هاب اقتصادی و صنعت مالی برشمرد که گردشگر خاص خود را نیز جذب خواهد کرد.