پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین ساعات آغاز انتخابات ریاست جمهوری

رحیم سرهنگی در نخستین ساعات آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت:تعیین کننده سیاست های اجرایی کشور، آرا مردمی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در اولین ساعات آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع)ضمن شرکت در انتخابات، با اشاره به اهمیت حضور پرشور در این دوره گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یک آزمون سیاسی

است و هر رای مردم در تعیین خط مشی های کلی و سیاست های اجرایی کشور موثر است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در حال حاضر چشم بسیاری از کشورها به حضور پرشور مردم کشورما در انتخابات است لذا کسانیکه هنوز تصمیم نگرفته اند باید بدانند حتی یک رای در آینده کشور و توسعه ایران اسلامی موثر است.

وی در پایان تاکید کرد: این انتخابات پیش از موعد برای کشور بسیار مهم است و در منظر جهانی نیز بسیاری از کشورها در حال رصد انتخابات کشورمان هستند و ما یقین داریم باز هم با حضور پرشور مردم کشورمان حماسه ای دیگر رقم خواهد خورد.

گفتنی است دراین دوره از انتخابات که به دلیل سانحه سفوط بالگرد و شهادت آیت الله رئیسی پیش از موعد درحال برگزاریست ۲۰ شعبه ثابت و ۵ شعبه سیار اخذ رای در جزیره کیش مستقر هستند.