برنده جایزه اول فستیوال های جهانی، سفیر طبیعت و محیط زیست کیش شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،کاظم بایرام بخش را به عنوان سفیر افتخاری طبیعت و محیط زیست جزیره کیش منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم رحیم سرهنگی خطاب به کاظم بایرام بخش آمده است: 

جزیره زیبای کیش ثروتی الهی و هدیه‌ای به ملت ایران و میراث طبیعی جهان است. ثروتی که همه ما نسبت به آن مسئولیم و در این مسئولیت جنابعالی چه خوش درخشیده‌اید. تولید محتوای مناسب و متناسب از این جزیره زیبا به خصوص از دنیای حیرت انگیز و متفاوت زیر آب اقدامی است که دریچه‌های جدیدی را به سوی توسعه پایدار و پیشرفت کیش زیبا می‌گشاید. زحمات شما در این سال‌ها و کسب مقام‌های متعدد و جهانی، تولید فیلم‌های ارزشمند و همه تلاش‌های بی‌وقفه و ارزش آفرینتان که برگرفته از عشق و مهر عمیق شما به ایران عزیز است؛ قابل قدردانی و سپاس است. امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت علمی و تجربه بی‌نظیر شما که در مقیاس ملی و بین المللی بی‌نظیر است؛ مراتب توسعه و پیشرفت اقتصاد دریا محور را با رویکرد صیانت از محیط زیست بیش از پیش شاهد باشیم. بدین وسیله جنابعالی را به عنوان سفیر افتخاری طبیعت و محیط زیست جزیره کیش منصوب می‌نمایم و از خداوند مهربان برایتان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

گفتنی است رحیم سرهنگی حکم انتصاب کاظم بایرام بخش را در مراسم گشایش جشنواره تابستانه کیش که یکشنبه ۲۷ خرداد در کشتی امیرکبیر برگزار شد؛ به وی ابلاغ کرد .

لازم به ذکر است کاظم بایرام بخش مستند ساز عکاس و محقق کشورمان است که تا کنون مستند های گوناگونی از زندگی انواع ماهی ها و آبزیان خلیج فارس و دیگر گونه های جانوری جزیره کیش تهیه کرده و در جشنواره های بین المللی حائز رتبه شده است.

 بایرام بخش جایزه اول فدراسیون جهانی Okeanos فرانسه، جایزه اول فستیوال جهانی تصویر زیر آب Antibes فرانسه سال ۲۰۰۶ و جایزه اول فستیوال جهانی تصویر زیر آب Antibes 1998 فرانسه را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است کاظم بایرام بخش کیشوند است و در حال حاضر به فعالیت عکاسی و مستندسازی زیر آب مشغول است.