قهرمانان رقابت های ورزشی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه مشخص شدند.

مسابقات ورزشی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آیین اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه شامگاه دوم بهمن ماه با حضور مدیرعامل و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکت های تابعه و معرفی نفرات و تیم های برتر در سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار شد.

این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان از ۲۳ دی با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از کارکنان حوزه های مختلف در پنج رشته فوتسال، والیبال. تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ و شطرنج آغاز شد و با برگزاری دو دیدار رده بندی و فینال در رشته فوتسال به کار خود پایان داد . 

بر اساس این گزارش، در رشته تنیس روی میز بانوان الیکا ثقفی مقام اول، مرضیه حافظی و فاطمه محمدی به ترتیب مقام های دوم تا سوم را کسب کردند.

همچنین در تنیس روی میز آقایان امین اردوخانی عنوان نخست را کسب کرد و رضا خندان و محمد مومن جایگاه های دوم تا سوم را به خود اختصاص دادند.در رشته تیراندازی با تفنگ بادی بخش بانوان فاطمه محمدی، مریم محمدنژاد و حلیمه حبشی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.در بخش آقایان همین رشته عباس اشکواری مقام اول، محمدرضا افتخاری دوم و مهدی دلدارعنوان سوم را بدست آورد.در رشته شطرنج بابک قربانزاده اول، کیوان گوهریان دوم و علی لطفی پورسوم شدند.

در رشته های تیمی و درمسابقات والیبال تیم الف شرکت توسعه و مدیریت بنادر وفرودگاه های کیش بر سکوی نخست ایستاد، تیم شرکت عمران، آب و خدمات کیش جایگاه دوم را به دست آورد و تیم ب شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها عنوان سومی را کسب کرد.در مسابقات فوتسال و در یک دیدار مهیج، تیم ج شرکت توسعه و مدیریت بنادر فرودگاه ها با شکست حریف خود به مقام قهرمانی رسید و تیم ب شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش نایب قهرمان شد و تیم شرکت عمران، آب وخدمات کیش هم با کسب مقام سوم جام برنز مسابقات را بدست آوردند. 

گفتنی است در آیین اختتامیه ضمن تقدیر از هیات داوران مسابقات، مجتبی کامیاب از تیم شرکت عمران، آب و خدمات کیش به عنوان اقای گل مسابقات، میلاد فرزانه از تیم ب شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش به عنوان بهترین دروازه بان و سجاد جعفری از تیم ج این شرکت به عنوان بهترین بازیکن مسابقات معرفی شدند.

شایان ذکر است تیم ها و نفرات برتر این مسابقات به رقابت های قهرمانی مناطق آزاد کشور که نیمه دوم بهمن جاری به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار می شود اعزام می شوند.