برگزاری دوره سه روزه خود ارزیابی و استاندارد سازی مراکز اقامتی در جزیره کیش

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از ارتقاء کیفی خدمات دهی مراکز گردشگری با برگزاری دوره آموزشی و راه اندازی سامانه پایش لحظه ای مراکز اقامتی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی ادیبان گفت: با توجه به وقفه 10 ساله ایجاد شده در استانداردسازی مراکز و خدمات گردشگری جزیره کیش که باعث تنزل سطح کیفی خدمات دهی به گردشگران شده ارتقاء کیفی مراکز و خدمات گردشگری جزیره کیش در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت استانداردسازی، درجه بندی و هوشمندسازی تأسیسات و خدمات گردشگری در جزیره کیش افزود: با همکاری جامعه مراکز اقامتی و دعوت از اساتید برترکشور، دوره خودارزیابی و استانداردسازی مراکز اقامتی با حضور مالکان و مدیران مراکز و مسئولین حوزه گردشگری، برگزار و سامانه مرتبط با پایش لحظه ای مراکز اقامتی (خود ارزیابی) نیز دراین دوره آموزشی معرفی و ارائه شد .

به گفته سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این دوره سه روزه با تعامل سازنده جوامع و سازمان منطقه آزاد کیش ، راهکارهای استانداردسازی مراکز اقامتی بررسی و زمینه های لازم برای همکاری معاونت گردشگری با جامعه مراکز اقامتی و تمامی هتل های در حال فعالیت با هدف ارتقاء خدمات اقامتی و جلب رضایت گردشگران فراهم شد .