مدیرعامل سابق سازمان:

تشکیل اتاق فکر «باهم کیش را می سازیم» نقطه عطفی در تصمیم گیری های سرنوشت ساز است.

مهدی کشاورز : حضور معاونان اسبق بخش های مختلف سازمان به پرباری و غنای اتاق فکر می افزاید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، مهدی کشاورز در نشست هم اندیشی ادوار گذشته این سازمان با بیان این که بررسی برنامه‌ها، سیاست‌های مختلف، شناخت تهدیدها، فرصت‌ها، نقاط قوت و ضعف و انجام مطالعات تطبیقی و بررسی تجارب ایده خوبی است که در این اتاق فکر بدان توجه شده است ؛افزود: بومی سازی تجربیات و ارائه راه‌حل‌های مناسب اجرایی می تواند نقش این اتاق فکر در توسعه و پیشرفت کیش را بی بدیل کند.

وی با تاکید بر بهره مندی از نخبگان در اتاق فکر «کیش را با هم می سازیم» خاطر نشان کرد: تجربیات اعضا اتاق فکر فرصت خوبی را در اختیار تیم جدید سازمان منطقه آزاد کیش قرار می دهد تا اعضا را در کنار خود یافته و از آزمون و خطا پرهیز نمایند.

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اشتراک گذاری تجربیات در این اتاق فکر افزود: از ایده تشکیل این اتاق استقبال می کنم و اطمینان دارم با برنامه ریزی های بلند مدت شاهد دستاوردهای مهمی در ایجاد و شکل گیری کیش نوین خواهیم بود.

وی توجه به زیرساخت های کیش توسعه متوازن را مهمترین دغدغه حال حاضر سرمایه گذاران عنوان و بر اجرای آن با بهره گیری از تجارب مدیران ادوار گذشته سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد.