رسیدگی و پاسخگویی به بیش از 300 شکایت در ایام نوروز

رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی از 27 اسفند 1401 تا پنجم فروردین امسال؛ از رسیدگی و پاسخگویی به 349 مورد شکایت در سطح جزیره کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ابراهیم میرزایی گودرزی "بازرسی، رسیدگی به شکایات و نظارت بر فعالیت کمیته های چندگانه" را از مهمترین اقدامات کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران برشمرد.

میرزایی گودرزی، اظهار داشت: عملکرد کارکنان فرودگاه و بندرگاه، رسیدگی به شکایات ارسالی، رفع مشکلات مسافران با هماهنگی عوامل فرودگاه و بندرگاه و نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این ایام مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

وی، افزود: نظارت و کنترل بر فعالیت اجرائیات مستقر در اسکله تفریحی، ایستگاه های دوچرخه و امور دریایی، آتش نشانی، وضعیت کمپ های اضطراری سرپوشیده، نظارت و بازدید از بازار میوه و تره بار، بررسی وضعیت سایت بازیافت نیز از جمله اقدامات انجام شده از سوی کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی است.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی، اظهار داشت: سامانه 124 در تمام مدت سال به ویژه در ایام نوروز پاسخگوی درخواست ها و شکایات مردمی می باشد که در راستای معرفی این سامانه به گردشگران نوروزی تبلیغات محیطی در تمام نقاط سطح شهر، فروشگاه ها و مراکز تفریحی انجام شده است.

ابراهیم میرزایی گودرزی، خاطر نشان کرد: از مجموع 349 شکایت ارسال شده تعداد 216 مورد توسط کارشناسان بازرسی رسیدگی و تعداد 133 مورد نیز به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده است.

ابراهیم میرزایی گودرزی با اشاره به نظارت های فراگیر و مستمر توسط تیم های مشترک بازرسی و بازرگانی بر بازارهای کیش، گفت: با تشکیل تیم های نامحسوس افتخاری؛ گزارشات از سطح شهر و ادارات تهیه و برای مسوولان مربوطه ارسال می شود.

ابراهیم میرزایی گودرزی عنوان کرد: گشت های بازرسی در سطح جزیره کیش حضوری فعال داشته و موضوعات مختلف در سطح جزیره را رصد می کنند.

شایان ذکر است، با برنامه ریزی های انجام شده میزان دستیابی به اهداف و امتیارات هر کمیته بر اساس اطلاعات جمع آوری شده، نظر سنجی ها، بررسی و پاسخگویی به شکایات در پایان فعالیت ستاد نوروزی اعلام خواهد شد.