تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی در جزیره کیش

چهل و هفتمین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا با محوریت ارائه گزارش از میزان آمادگی بیمارستان و مراکز خدمات بهداشتی کیش و الزام به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی عموم مردم در نقاط پر تجمع جزیره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در چهل و هفتمین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا که با حضور سعید پورزادی عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بعد از ظهر پنجشنبه 15 دی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد؛ با تاکید بر رعایت شیوه نامه ها بهداشتی، گفت: خوشبختانه هیچ گونه مورد بیمار بستری و مثبت از زیر سویه های جدید در جزیره کیش شناسایی نشده است.

سخنگوی ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در رابطه با ایمن سازی مردم جزیره کیش در مقابل کرونا، گفت: ساکنان جزیره کیش می توانند در ساعات اداری با مراجعه به مرکز خدمات بهداشتی بوعلی واکسن خود را دریافت کنند.

دکتر محمدرضا رضانیا، خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از ۱۵۳ هزار دوز واکسن در جزیره کیش تزریق شده و با جدیت تمام اقدامات ایمن سازی مردم این منطقه در دستور کار قرار گرفته است و با حفظ و ارتقاء آرامش و امنیت جزیره، گردشگران می توانند به کیش سفر کنند.

رضانیا با تاکید بر این مهم که پیش بینی ها و اقدامات لازم برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده و هیچ اتفاق خاصی در صورت آغاز پیک هشتم در جزیره کیش نخواهیم داشت، افزود: ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مسافران خارجی ورودی به جزیره کیش، به مراجع ذیصلاح ابلاغ شده و نظارت های فراگیر در این زمینه ادامه دارد.