رحیم سرهنگی: شما خبرنگاران بیش از همه حال کیش را می سنجید و نبض آن را دارید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: خبرنگاران مسائلی را انعکاس می‌دهند که دغدغه مردم است و نقش آنان در مطالبه‌گری، هدایتگری و امیدآفرینی در جامعه و افکار عمومی ممتاز است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه چهارشنبه 17 مهر در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

رحیم سرهنگی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و تبریک روز خبرنگار و با اشاره به توانمندی و مسئولیت پذیری خبرنگاران و خانواده بزرگ رسانه ای کیش گفت: شما بیش از همه حال کیش را می سنجید و نبض آن را دارید. امیدوارم گام های ارزشمندی درمسیر ایفای این مسئولیت خطیر در کمال امانت داری و انصاف برای پیشرفت و اعتلای کشورمان و جزیره کیش بردارید.

وی حرفه خبرنگاری را حرفه ای سخت و حساس عنوان و ایجاد فضای گفتگو و تعامل در جامعه را ازمهم ترین مسئولیت های اصحاب رسانه بر شمرد و افزود: خبرنگاران دغدغه مردم را دارند و نظرات و انتقاد ها مردم را به مسئولان منتقل کرده و حلقه ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، اهداء نشان ملی هنری نمایشنامه‌نویسی را از سوی شورای ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عباس دوست قرین هنرمند ساکن کیش را به وی تبریک گفت و توفیقات روز افزون وی را از خداوند متعال خواستار شد.

وضعیت معیشتی و مسکن اصحاب رسانه، نحوه فعالیت خانه مطبوعات، تخصیص وام قرض الحسنه با همکاری بانک ها، واگذاری دفتری در برج نوآوری کیش جهت تعامل و همکاری خبرنگاران با یکدیگر و بیمه تکمیلی درمانی از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین واردات و کاهش قیمت خودرو، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، شرکت هواپیمایی کیش، بازگشت مالکیت شرکت آب و برق به سازمان، تخفیف 70 درصدی جریمه ماندگاری خودروهای دارای پلاک ملی سرزمین اصلی در جزیره و پلاک گذاری خودروهای لوکس ورود موقت از دیگر مباحث مهمی بود که توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح شد که مشروح خبر در تارنمای WWW.NEWS.KISH.IR درج شده است.