توسعه و رونق زیرساخت های ورزشی عاملی در کاهش آسیب های اجتماعی

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش بر نگهداری بهینه از امکانات ورزشی و استفاده از ظرفیت های موجود برای توسعه زیر ساخت های ورزش جزیره تاکید کرد.

به گزارش روابط و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امین میرزایی در بازدید از دهکده ورزشی المپیک با تاکید بر رسیدگی به زیرساخت های این حوزه گفت: تسریع در اتمام طرح های نیمه کاره و پیگیری بسته های سرمایه گذاری از سوی معاونت ورزش و تفریحات سالم از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی با بیان این که حمایت، رونق بخشیدن و عمومی کردن ورزش در دستور العمل اصلی سازمان قرار دارد عنوان کرد: موارد یاد شده در معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سخنان خود افزود: توسعه ورزش در حوزه عمومی به ویژه در خانواده ها و جوانان می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کند.

وی عنوان کرد: در این بازدید راه کار هایی برای رفع برخی مشکلات از جمله نوسازی اماکن ورزشی، اصلاح و تقویت نور سالن های چند منظوره المپیک، بهسازی سالن تنیس روی میز و مجموعه اسکیت ارائه شد.

به گفته امین میرزایی طرح توسعه سایت تیراندازی با کمان، تعیین تکلیف استخر نیمه کاره المپیک، بهسازی و توسعه مجموعه سوارکاری، تعیین تکلیف طرح جامع و برنامه ریزی جهت تعمیر و نگهداری اساسی کلیه اماکن و تجهیزات مجموعه ورزشی المپیک از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، در بازدید از زمین های فوتبال، زمین های تنیس، اسکیت، مجموعه سوارکاری و سالن های ورزشی مجموعه دهکده المپیک کیش، سید محمد قریشی سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب وخدمات کیش، منصور ملانوری مدیر امور زیر بنایی و امین صفایی اصل مدیر فنی عمران شهری معاونت عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند.