سرمایه گذاری در حوزه های فناوری بویژه هوشمندسازی، از اهداف شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نمایشگاه بین المللی اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد دانش بنیان را فرصتی مطلوب برای ارتباط مستقیم با تیم های فناور کشور در حوزه فناوری اطلاعات و اجرای پروژه های هوشمندسازی در کیش برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امین میرزایی ضمن تشریح اقدامات انجام شده و ایجاد زیرساخت جهت اجرای پروژه های هوشمندسازی در کیش گفت: با توجه به استقبال خوب فعالان اصلی حوزه IT کشور از این نمایشگاه، پیش بینی می کنیم این رویداد منتج به امضا تفاهم نامه های مهم و فعال شدن پروژه های هوشمندسازی در حوزه های مختلف جزیره کیش از جمله حمل و نقل هوشمند شود.

میرزایی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش بستر سازی برای رشد جزیره در ابعاد گوناگون از جمله هوشمندسازی را وظیفه خود می داند افزود: اقدامات هوشمندسازی در بستر IT و IOT بر حسب نیاز کیش انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در خصوص اجرای موضوعات پیرامون حوزه هوشمندسازی در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش عنوان کرد: به منظور تسریع امور و ارتقا کیفیت فعالیت ها، استفاده از فناوری های نوین حوزه IT برای فرایندهای داخلی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به آنچه در جهان تکنولوژی در حال رخ دادن است، بدون شک اگر از فناوری های نوین بویژه هوشمندسازی غافل بمانیم جایی در دنیای آینده صنعت و تکنولوژی نخواهیم داشت و بر همین اساس، سرمایه گذاری در حوزه های مختلف فناوری به ویژه هوشمندسازی یکی از اهداف و وظایف مجموعه ما جهت ایجاد درآمدهای پایدار همچنین سودآوری برای سازمان منطقه آزاد کیش خواهد بود.

امین میرزایی در ادامه اظهار داشت: برنامه بلند مدت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ورود به تمامی بسترهای سرمایه گذاری در قالب صندوق های vc و بهره گیری از استارتاپ هایی است که در این حوزه می توان به نفع جزیره برای ایجاد حمل و نقل هوشمند، ساختمان های هوشمند و فرودگاه ها و بنادر هوشمند از آنها استفاده کرد.