رحیم سرهنگی: شهید سید علی سیدین نمونه شایسته یک روحانی دانا، متعهد و مردمی بود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی چهارمین سالگرد شهادت روحانی فعال اجتماعی، فرهنگی و ورزشکار حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی سیدین، روحانی که سال ها در جزیره کیش خدمت کرد و سرانجام در راه خدمت به مردم به شهادت رسید؛ گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد کیش، ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهات حجت الاسلام و المسلمین سید علی سیدین به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهید مدافع سلامت کیش خیابانی به نام این شهید نامگذاری شد.

متن پیام رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی کسانی است که همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراندند.

شکوه ، عظمت و سر افرازی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در خدمت به مردم از جان گذشتند تا اهمیت دفاع و حمایت از جامعه ایران اسلامی را اثبات نمایند.

شهید سید علی سیدین نمونه شایسته یک روحانی دانا، متعهد و مردمی بود که چندین سال در لباس مقدس روحانیت در جزیره کیش به اقشار مختلف جامعه خدمت کرد و در برپایی باشکوه آیین های مذهبی و ترویج فرهنگ غنی دینی در میان نسل جوان خدمات ارزنده ای به یادگار گذاشت. او با روحیه جهادی زمانی که مردم درگیر یک واقعه جهانی و ترس از یک ویروس منحوس بودند؛ مردانه در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد. به همین خاطر مجاهدت، ایثار و فداکاری های او در یاد و خاطر مردم قدر شناس کیش به عنوان یک قهرمان زنده و جاودان مانده و مردم ولایتمدار کیش قدر افرادی که خالصانه و بی هیچ ادعایی برای رضای خدا و کمک به کیشوندان جان خود را فدا کردند را می دانند و یادش را گرامی می دارند.

هر جامعه با یاد و خاطره قهرمانان و اساطیر خود جان می گیرد و مادران داستان های آنها را برای فرزندان خود تعریف می کنند تا این فتوت و جوانمردی در نسل های آینده تکثیر شود.

اینجانب نیز ضمن قدردانی و گرامیداشت خاطره ارزشمند ایشان، چهارمین ﺳﺎﻟﮕﺮﺩ عروج ملکوتی روحانی ربانی ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﯿﺸﮕﺎﻩ ﻣﻘﺪﺱ ﺣﻀﺮﺕ ﻭﻟﯽ ﻋﺼﺮ‏( ﻋﺞ ‏)، ﻣﻘﺎﻡ ﻣﻌﻈﻢ ﺭﻫﺒﺮﯼ ‏«ﻣﺪﻇﻠﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﯽ‏»، کیشوندان عزیز، سلسله جلیله سادات ﺗﺴﻠﯿﺖ عرض کرده و اعلام می دارم که تا همیشه در راه سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهم کرد.