سرمایه‌گذار مجموعه‌ی هتل، بازارها و بولینگ مریم:

به جوانان اهمیت و فرصت شکوفایی بدهید.

موسس و سرمایه‌گذار مجموعه‌ی هتل، بازارها و بولینگ مریم در نشست اعضای مجمع سازندگان با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش پایان با اشاره به جوان بودن مدیرعامل گفت: به جوانان اهمیت و فرصت شکوفایی بدهید.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه‌گذار بازار و هتل‌های مریم ضمن تبریک به سرپرست سازمان مناطق آزاد کیش، به‌کار گیری نسل جوان را به فال نیک گرفت و از طرف مجمع سازندگان با اعلام این جمله که "ما در کنار شما هستیم"، گفت: تمام وقت و تفریح ما، کار در کیش بوده و بخش دولتی جز قوانین دست‌وپاگیر و مانع‌تراشی، هیچ کاری برای‌ ما انجام نداده و حتی درصورت مشاهده‌ی هر پیشرفتی، اقدام به نرخ‌گذاری‌های جدید و کسب درآمدها و دریافت جرایم بیشتر می‌کنند.

عليرضا نوری ادامه داد: اجازه ندهید هرکس در اتاق شما را باز می‌کند از مدیر قبلی بدگویی کند، اگر تخلفی در ادوار گذشته وجود داشته خودتان متوجه بشوید و به دیگران اجازه‌ی بدگویی ندهید، چون این فرهنگ ماندگار می‌شود.

وی با اشاره به ساخت اولین بازار"مریم" در کیش، ادامه داد: ما در کار، نیاز به حمایت داریم نه اینکه هرجا به مشکل خوردیم، سیستم مالی سازمان با اعمال فشارهای مضاعف ما را از صحنه حذف کند.

نوری همچنین به بوروکراسی‌های بسیار زمان‌بر اداری و سازمانی اشاره کرد و گفت: بسیار اتفاق افتاده که بعد صرف زمان‌های طولانی و دریافت مجوز، با وجود معارض در زمین مواجه می‌شوند و رفع این مشکل، ماه‌ها زمان می‌برد در حالی که سازمان هیچ توجهی به این زمان هدررفته ندارد.

وی دوماه اسفند و فروردین را در سال، ماه‌های نسبتا تعطیل کیش دانست و افزود: این زمان‌های تلف‌شده باید در قراردادها دیده شود و جرائم دیرکرد ساخت تعدیل شوند.

نوری در پایان با اشاره به جوان بودن مدیرعامل گفت: به جوانان اهمیت و فرصت شکوفایی بدهید.

نشست سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش، عصر بیست و پنجم آبان‌ماه در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد و اعضای مجمع به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند و در جهت همراهی با سازمان اعلام آمادگی کردند.