عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش

تشکیل شوراها و کمیته های تخصصی اجرایی، دستور جلسه چهارمین نشست ستاد سفرهای تابستانی کیش بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در چهارمین نشست ستاد سفرهای تابستانی کیش که با حضور نمایندگان جوامع و اصناف ، معاونان گردشگری و فرهنگی اجتماعی این سازمان و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، یکشنبه 19 فروردین ماه جاری برگزار شددر خصوص تشکیل شورای سیاستگذاری و شورای راهبری جشنواره تابستانی کیش دستور اقدام داد.

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش ضمن تبادل نظر با اعضای این ستاد از حاضران خواست با توجه به زمان باقیمانده نسبت به تسریع امور وانتخاب اعضای این شوراها اقدام کنند.

وی همچنین دستور داد کمیته های تبلیغات، مالی و رویدادها نیز زیرنظر این ستاد تشکیل شده و از حضور نخبگان و متخصصان حاضر درجزیره کیش نیز دراین کمیته ها بهره گرفته شود.

رحیم سرهنگی با اشاره به اهمیت استراتژی تبلیغات درفضای پر از رقابت گردشگری در دنیای امروز، تاکید کرد: درکنار برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ای جذاب با رویکردی همه جانبه که پاسخگوی نیاز همه افراد خانواده درسنین مختلف و با سلایق متنوع باشد باید درزمینه تبلیغات و محتواسازی نیز همچون رقبای خود با برنامه وقوی عمل کنیم .

وی از اعضای این ستاد خواست درکنار بهره گیری از تجارب سالهای گذشته نگاهی توام با نوآوری وخلاقیت به برنامه ریزی برای برگزاری رویدادها داشته باشند و مجموعه ای از تفریحات، تخفیفات ورویدادهای گردشگری، فرهنگی وهنری را دربسته گردشگری جشنواره تابستانی کیش پیش بینی کنند.

گفتنی است تشکیل کنسرسیوم گردشگری از دیگر موضوعات طرح وبررسی شده در چهارمین جلسه ستاد جشنواره تابستانی کیش بود.