مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

شورای شهر بازوی مشورتی سازمان در اداره امور است

دکتر انصاری لاری در دیدار با اعضای شورای شهر کیش از این شورا به عنوان بازوی مشورتی در اداره امور کیش یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر انصاری لاری در نشستی که با حضور اعضای شورای شهر جزیره کیش برگزار شد از شورای شهر به عنوان ظرفیتی ارزشمند یاد کرد و مشارکت در مدیریت با ارائه نظرات و راهکارهای کارشناسانه و رفع مشکلات شهر و شهروندان را مسئولیت ذاتی شورای شهر دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش ضمن تشریح توانمندیهای قانونی شورای شهر گفت: این شورا به عنوان بازوی مشورتی سازمان منطقه ازاد کیش در مدیریت امور است و با توجه به سبقه خوب تخصصی و تجربی اعضای پنجمین شورای شهر کیش به عنوان پشتوانه ارزنده فکری و مشورتی برای سازمان منطقه آزاد کیش در پیشبرد امور هستند.

دکتر انصاری لاری تحول را لازمه موفقیت جزیره کیش دانست و تاکید کرد: در دوران گذشته و با تلاش ها و زحمات تیم های مختلف مدیریتی، جزیره کیش همواره شاهد رشد در همه بخش ها بوده است اما این منطقه آزاد کشور برای دستیابی به اهداف خود در حوزه های گردشگری و تجارت نیازمند اقداماتی فراتر از رشد در حوزه های مختلف است.

وی با اشاره به پتانسیل های خوب کیش از نظر سطح فرهنگی، شهری، اجتماعی، معیشتی، برگزاری رویدادهای معتبر ملی و بین المللی، امکانات طبیعی و مزیت های قانونی گفت: این ظرفیت ها اجرای برنامه های تحول محور را در جزیره کیش تسهیل می کند و حتی می توان پا را فراتر از تحولات ملی گذاشت و کیش را به عنوان دریچه بین المللی اقتصاد کشور به جهان معرفی کرد. تا ضمن ایجاد رونق اقتصادی، در برهه های حساس و دشوار نیز با تکیه بر مزیت های قانونی مناطق آزاد در تسریع و تسهیل امور مالی کشور و تعامل با دیگر کشورها ایفای نقش کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین توجه به نقش جزیره کیش در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه های تولید و اشتغال را از دیگر اولویت ها در برنامه ریزی های سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و تاکید کرد: در این خصوص با بهره گیری از خرد جمعی و طرح هایی که حاصل تفکر و مشورت مدیران با اعضای شورای شهر، متخصصان و کارشناسان باشد در جهت تامین منافع عموم اقدام می کنیم.

وی در این نشست از شورای شهر خواست در خصوص شناسایی مشکلات شهر و شهروندان، ریشه یابی امور و ارائه راهکارهای اجرایی،  فعال تر از پیش عمل کرده و با برگزاری جلسات منظم در خصوص رفع این مشکلات به سازمان منطقه آزاد کیش کمک کنند.

اعضای شورای شهر کیش نیز در این نشست ضمن استقبال از حضور دکتر انصاری لاری به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تفکر و نگرش وی ابراز خرسندی نموده و آمادگی خود را برای همکاری و همراهی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کردند.

توسعه بوم گردی با توجه به ظرفیت های فرهنگی و محلی بومیان جزیره کیش، بهره گیری از توانمندی های قانونی و مالی شورای شهر در جهت توسعه شهری کیش و مشارکت اقتصادی شهروندان در اجرای پروژه ها به عنوان سهامدار از موضوعات پیشنهادی اعضای شورای شهر کیش در نخستین دیدار با دکتر انصاری لاری بود.

گفتنی است عبدالنبی شرفی هنگامی، بدریه بحرینی، ایرج شرف زاده، محمد طاهری و محمد جاسم پور اعضای شورای شهر کیش هستند.