پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت سالروز ورود آزادگان

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد کیش متن این پیام بدین شرح است؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

۲۶ مرداد سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب اسلامی حک و ماندگار شد و بی تردید ایثارگری این شهدای زنده، هیچ‌گاه از ذهن و قلب ملت قدرشناس ایران، فراموش نخواهد شد.

آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند. این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.

سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

اینجانب فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی خصوصا آزادگان عزیز جزیزه کیش تبریک عرض مینمایم و از درگاه قادر متعال برای این عزیزان سرافراز آرزوی توفیق روز افزون مسالت دارم.

رحیم سرهنگی

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش