يك دستگاه خودرو جايزه ويژه هر شب جشنواره خريد كيش

در جشنواره خريد كيش هر شب به قيد قرعه يك دستگاه خودرو به گردشگران و ساكنان اهدا مي شود.

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در جشنواره خريد كيش كه از دوم مرداد آغاز شده است گردشگران در ازاي خريد 30هزار توماني از بازارها و مراكز تجاري و پذيرايي كيش يك كارت شركت در قرعه كشي خودرو دريافت مي كنند.

مراسم قرعه كشي خودرو هر شب ساعت 22 و سي دقيقه در تالار شهر آغاز شده و شامل برنامه هاي متنوع فرهنگي و تفريحي، شعبده بازي، عمليات اكروباتيك و اجراي موسيقي توسط خوانندگان مطرح كشور است. در جشنواره خريد كيش با بهره گيري از نرم افزارهاي پيشرفته قرعه كشي به طريق كاملا اتوماتيك و بدون خطاي انساني اجرا مي شود و برگزار كنندگان تلاش مي كنند تا با ايجاد فضايي شاد و مفرح و بازي و سرگرمي روند اعلام اسامي برندگان و اهداي جوايز را خاطره انگيز تر كنند.

در اين مراسم قرعه كشي هرشب علاوه بر يك برنده خوش شانس خودرو به 19 گردشگر ديگر به قيد قرعه 100 ميليون ريال جوايز نقدي و غير نقدي و كارتهاي اعتباري 2 و 4 ميليون ريالي اهدا مي شود.

ساكنان جزيره كيش نيز مي توانند سه شنبه ها در مراسم قرعه كشي يك دستگاه خودرو و ساير جوايز نقدي و غير نقدي جشنواره خريد شركت كنند.

لازم به ذكراست گردشگران علاقمند به شركت در قرعه كشي جشنواره خريد مي بايست كد 500 را به سامانه پيامكي 50005000769769 ارسال كنند و سپس اطلاعات شخصي شامل نام، نام خانوادگي، كد ملي و شهر محل سكونت خود و كد روي كارت قرعه كشي را در سامانه وارد كنند.

جشنواره خريد كيش تا پايان شهريور ادامه خواهد داشت و هر شب پس از پايان مراسم قرعه كشي در ساعت 24، كنسرت خنده با حضور هنرمندان طنز پرداز كشورمان از جمله حسن ريوندي، ساسان كريمي و سعيد فتحي در تالار شهر كيش برگزار مي شود تا گردشگران هنگام سفر به كيش علاوه بر بهره مندي از جوايز ارزنده اين جشنواره لحظات شاد و خاطره انگيزي را تجربه كنند.