در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد؛

شرایط ویژه پذیرش دانشجو و اعطای بورسیه تحصیلی

پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف درسال 96-97 ضمن جذب دانشجو با شرایط ویژه، بورس تحصیلی به واجدان شرایط اعطا می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف با هدف ارتقاء کیفیت دوره‌ها و حفظ پیشتازی و سر آمدی این دانشگاه برای ورودی‌های 96-97 در رشته های مهندسی عمران، مکانیک، مواد، صنایع، کامپیوتر، هوا و فضا از دو طریق آزمون سراسری و بدون آزمون با بررسی سوابق تحصیلی دانشجو جذب می کند.

رییس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه گزینش دانش آموزان برتر از این طریق ممکن می شود در خصوص ارائه بورسیه به ورودی های جدید گفت: این پردیس بیش از بیست میلیارد ریال بورسیه‌های تحصیلی برای ورودی‌های 96-97 با  مصوبه هیات امنا در نظر گرفته که از جمله 3 بورس تحصیلی کامل (معافیت از پرداخت شهریه) برای ورودی‌های مقطع کارشناسی با رتبه‌های زیر دو هزار آزمون سراسری و سه بورس تحصیلی با معافیت کامل از پرداخت شهریه بر ای نفرات اول تا سوم فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه‌های آزاد مراکز استان‌ها که متقاضی ورود به دوره کارشناسی ارشد این پردیس هستند در نظر گرفته شده است. 

دکتر سلک غفاری افزود: همچنین سه  بورسیه تحصیلی کامل برای مقطع دکتری به متقاضیانی که در مقطع کارشناسی ارشد خود رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده اند و فارغ التحصیل دانشگاه‌های سراسری و یا دانشگاه‌های آزاد مراکز استان‌ها باشند تعلق می‌گیرد.

وی افزود: سی درصد  تخفیف شهریه برای کیشوندان، که چهار سال آخر دوره دبیرستان را در جزیره کیش گذرانده اند و چهار بورس تحصیلی کامل "معافیت از پرداخت شهریه" برای ایرانیان مقیم خارج از کشور که دارای سوابق آموزشی درخشان در مقطع دبیرستان خود باشند به تشخیص شورای پذیرش دانشگاه صنعتی شریف اعطا می‌شود.

وی  تاکید تاکید کرد: با تفاهم نامه‌های همکاری مشترک امضا شده در حوزه بین الملل، دوره‌های مشترک دکتری با دانشگاه‌های UPM، UTM مالزی و MTU سنگاپور  به زودی راه اندازی خواهد شد.