اکران آثار جشنواره فیلم فجربا رعایت ضوابط بهداشتی در کیش

اکران آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از 16 بهمن با رعایت ضوابط بهداشتی در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز شده و تا 23 بهمن ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، درطول یک هفته اکران آثار سی و نهمین جشنواره فلیم فجر، 12 فیلم در جزیره کیش به نمایش در می آید که در سه روزگذشته فیلم های، ابلق، مصلحت، روشن، گیجگاه و روزی روزگاری آبادان اکران شده است.

این رویداد فرهنگی با استقبال گسترده ساکنان و گردشگران جزیره کیش همراه بوده است. رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله اجتماعی مناسب بین صندلی ها در سالن اکران فیلم، ضدعفونی کردن مکرر سطوح و پذیرش تماشاچیان تا یک سوم ظرفیت سالن از جمله تمهیداتی است که سبب شده است علاقمندان با آرامش خاطر آثار جشنواره فیلم فجر را در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش تماشا کنند.

بر اساس نظر منتقدان آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر؛ فیلم روشن یکی از بهترین فیلم‌های جشنواره امسال و اثری قابل توجه در سینمای چند سال اخیر است که در مقایسه با کارنامه خود فیلم ساز نیز جایگاهی ویژه پیدا کرده است.

همچنین فیلم مصلحت برای مخاطبانی با تفکرات و گرایش‌های سیاسی مختلف فیلمی بحث‌برانگیز است،که به جای تبلیغ، بر روی یک گفتمان سیاسی تمرکز کرده است.

ساکنان جزیره کیش و گردشگران در سومین شب از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر؛ تماشاگر فیلم های گیجگاه به کارگردانی عادل تبریزی در دو نوبت و فیلم روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمید رضا آذرنگ و بازی الهام شفیعی دختر توانمند ساکن جزیره کیش در یک نوبت بودند.

فیلم روزی روزگاری آبادان داستانی غم‌انگیز است که تلاش میشود جنبه های غم انگیز این داستان میان دیالوگ‌های کمدی فیلم پنهان شود.

شایان ذکر است در چهارمین شب از جشنواره فیلم فجر امشب 19 بهمن شاهد اکران دو فیلم خط فرضی در دو نوبت 19 تا 21 و سی دقیقه و 24 تا 1و نیم بامداد و فیلم روزی روزگاری آبادان در یک نوبت از ساعت 21 و سی دقیقه تا 23 و سی دقیقه خواهیم بود.