گفتگوی حضوری و بدون واسطه کارجویان با کارفرمایان و موسسات کاریابی در کیش

نخستین رویداد مردمی اشتغال با هدف معرفی کارجویان به بازار کار و فرصت های شغلی از یکشنبه8 بهمن به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با همت اداره کار و اشتغال کیش و همکاری و حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان منطقه آزاد کیش، کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی از یکشنبه 8 بهمن به مدت سه روز از ساعت 17 تا 22 در پارک ساحلی ماهیگیر، نیازها و فرصت‌های شغلی خود را ارائه می کنند.

رویداد مردمی اشتغال ، فرصتی مغتنمی را ایجاب می کند تا گفتگوی حضوری و بدون واسطه بین جویندگان کار، کارفرمایان و موسسات کاریابی انجام شده و فرصت های شغلی در حوزه های مدیر مالی، مدیر اداری، مدیر مراکز اقامتی، کارشناس مالی و اداری، مسوول دفتر و منشی، حسابدار، کارشناس تدارکات، کارشناس پشتیبانی، مامور خرید، سرآشپز و آشپز، تاسیسات، حراست، راننده، فروشنده، صندوق دار، آبدارچی و خدمان، قایقران و ... به کارجویان معرفی شود.

وحید اسناوندی مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه آزاد کیش با بیان این که اداره کار و خدمات اشتغال به عنوان واحد ناظر بر حوزه منابع انسانی و در حقیقت دستگاه حمایت کننده این واحد در بنگاههای اقتصادی فعالیت می کند؛ افزود: اولین وظیفه ما تامین منابع انسانی ماهر برای بنگاههای اقتصادی است از اینرو در رویداد مردمی اشتغال 4 موسسه کاریابی مستقر در کیش، 3 موسسه کاریابی در استان هرمزگان، 2 موسسه کاریابی استان فارس و 2 موسسه کاریابی از تهران و یک موسسه از استان البرز دعوت شده اند.

مدیر واحد کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: یکی از دغدغه های بخش خصوصی بکارگیری نیروی ماهر و مجرب است؛ نیرویی که قبل از جذب در بنگاه اقتصادی، مصاحبه، مشاوره و هدایت شود و در این میان از لحاظ قانونی، موسسات کاریابی بهترین موسساتی هستند که می توانند این نقش را بخوبی ایفا کنند و در رویداد مردمی اشتغال به این مهم توجه شده است .

وی افزود: از سوی دیگر در رویداد مردمی اشتغال، فضایی فراهم شده تا کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی نیازها و فرصت‌های شغلی خود را ارائه کنند و جویندگان کار با فرآیند کاریابی آسان در جزیره کیش آشنا شوند.

وحید اسناوندی خاطر نشان کرد: در حاشیه این رویداد ارائه خدمات مشاور درخصوص آگاه سازی روابط کارگران و کارفرمایان طبق قوانین ﮐﺎر، توسط کارشناسان مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد کیش انجام می شود. 

وی ازحضور برخی از جوامع صنوف کیش در این رویداد خبر داد و از تعامل و همکاری آنها در برگزاری هر باشکوه این رویداد قدردانی کرد.