بسم رب الشهدا و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت دلیرانه و افتخارآفرین سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی و یاران همراهش را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله) ، ملت غیور ایران ، خانواده معزز آن شهیدان والا مقام و ساکنان و گردشگران جزیره کیش تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

حادثه تکان دهنده شهادت اسطوره مقاومت و پایداری، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و جمعی از یاران همراش به دست ایادی استکبار جهانی که گواه اضطراب عمیق و واهمه دشمنان از دلیری و شهامت سرداران رشید نظام اسلامی است اگرچه قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرده ، اما زیباترین جلوه فداکاری در راه هدف را با صلابت و استواری در برابر چشم جهانیان به تصویر کشید. او شاگرد راستین مکتب حسینی بود و با رشادت بی نظیر و شهادت غیورانه اش اثبات کرد که مصاف امروز مسلمانان جهان با استکبار و مزدورانش بار دیگر مصاف حسینیان و یزدیان است.
بدون شک مجاهدان اسلام و سربازان مقاومت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای عالیقدرو سربازان غیور ولایی ، جنایات استکبار و منادیان ظلم و جور در کشورهای مسلمان را محکوم کرده و برای برقراری صلح و آرامش در جهان و سرافرازی مسلمانان، راه شهیدان اسلام و انقلاب را ادامه خواهند داد.

غلامحسین مظفری
رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش