بسم الله النور


شب های قدر اوج معنویت ماه مبارك رمضان از راه مي رسد تا مومنان با دلي خالي از اميال و آرزوهاي مادي براي توفيق بندگي خالصانه و حركت در مسير كمال دعا كنند. قدر زمان دل بريدن از تعلقات دنيوي و میعاد انسان با خداست. شبی که خورشید فروزان حیات حضرت مولي الموحدين علی (ع)، در افق سحرگاه نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم كينه توزي و نفاق، در دستان جهل و تعصب فرق انسان عدالت گستری را شکافت که برترین مظهر شجاعت، زهد، علم و عدالت و مهرورزي بود. اما تلاش جاهلان براي خاموشي نور امامت بي نتيجه ماند تا همه ساله ليالي قدر ياد آور اراده الهی، بر مانایی و جاودانگي انسان وارسته اي باشد كه با گذشت قرن ها همچنان، کردار و گفتارش، روشنگر راه حق جویان و یکتاپرستان جهان براي مبارزه با ظلم و بي عدالتي است.

امسال كه بار ديگر توفيق عبادت و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي در شب هاي دعا و استغاثه نصيب ما  شده، با ياد مولود كعبه و نخستين ستاره پر فروغ آسمان امامت و ولايت، همنوا با ديگر شيعيان جهان شب هاي قدر را احياء كرده و از خداوند مي خواهيم تا به حرمت اين شب هاي عزيز، سعادت حركت خالصانه در مسير قرب الهي تقديرمان شود.

در پايان با عرض تسلیت ايام سوگواري شهادت مولي الموحدين حضرت علي (ع)، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر را برای تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش از خداوند منان مسئلت می نمایم.

                                                                                                 علي اصغر مونسان

                                                                            رییس هیئت مدیره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش