بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و ذریه بزرگوارش حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر تمامی مسلمانان و شیعیان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش  تسلیت باد.

در واپسين روزهاي ماه صفر دلهاي مسلمانان در سوگ رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله، و شهادت دو ستاره تابناك آسمان امامت و ولايت غرق اندوه و ماتم است.

پيامبر خاتم حضرت محمّد مصطفي( صلى الله علیه وآله )‏ رسولي كه پيام آور نور و رستگاري، سرچشمه روشن حیات، سفیر هدایت و مکمل مکارم اخلاق بود و رسالت پر بركتش، مسير زندگي انسان را از جهل و خرافه پرستي به سوي تفكر و تعقل و مهرورزي تغيير داد.

مسيري كه به يمن خورشيد تابناك نبوت و درخشش ستارگان پر فروغي از سلاله رسول خدا در  آسمان امامت همواره بشريت را به سعادت و سلامت دنيا و آخرت رهنمون شده است.    

زندگاني پر بار كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي عليه السلام كه با صبوري بي نظير خويش عطر ایمان را در فضاى تنگ زیستن منتشر كرده و نهال نوپاي اسلام را از گزند توطئه در امان نگاه داشتند و همچنين حضرت امام رضا عليه السلام فرمانرواي مطلق دل هاي مشتاقان حريم طوس، كه در خفقان حكومت ظلم و جور با برگزاري جلسات مناظره و مباحثه به ترويج احكام الهي و آموزه هاي قرآني پرداخته و در نهايت با زهر كين دشمنان اسلام به شهادت رسيدند هر دو زيباترين جلوه هاي ايثار را براي زنده نگه داشتن آزادگي و حفاظت از شان و عظمت اسلام به تصوير مي كشند. اماماني كه پيروان راستينشان در ايام محرم و صفر و در اين روزهاي حزن انگيز بر حقانيت و مظلوميت آنان اشك ماتم مي ريزند.

در جزيره كيش نيز خواهران و برادران مسلمان با برپايي گسترده مراسم سوگواري در غم شهادت رسول مكرم اسلام و اين دو امام همام عزاداري كرده و فضای جامعه را به نور ولایت نورانی و به عطر معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، معطر خواهند كرد.

در پايان ضمن عرض تسليت مجدد به همه پيروان حق و راستي به ويژه مردم دين دار و ولايت مدار جزيره زيباي كيش از خداوند منان مي خواهم، به برکت نام  پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اولاد طاهرینش و به قداست اشکهایی که در عزای آل طاها بر گونه های شیفتگان و شیعیان آنان جاری گشت، باران رحمت و مغفرت دنیوی و اخروی را بر تمامي مسلمانان جهان نازل گرداند.

علی اصغر مونسان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش