بسم الله الرحمن الرحیم

25شوال سالروز شهادت جانگداز ششمين اختر تابناک ولايت و امامت، حضرت امام جعفر صادق ( ع ) را به تمامی ارادتمندان آن امام همام به ویژه ساکنان وگردشگران جزیره زیبای کیش تسليت و تعزيت عرض مي نمايم.

حضرت امام جعفر صادق(ع) برجسته ترين وارث گنجينه علوم نبوي با منطق استوار و علم سرشار خویش نقش بسيار تعيين کننده اي در نشر و ترويج عقايد اسلامي  بر عهده داشتند. 

دوران پر برکت امامت ایشان مقارن با يكي از حساس ترين مقاطع تاريخ گهربار اسلام بود و همین امر تبين جايگاه امامت و نشرعقاید اسلامی را دشوارتر می کرد. اما  امام جعفر صادق (ع) رنج طاقت فرسای تبعيد و اسارت را به جان خريده و با بيان بليغ و كلام فصيح خويش راه را بر توطئه دشمنان دين بستند. حاصل این تلاش ها تربيت شاگرداني شايسته بود که بقاء و استمرار دين مبين اسلام را تضمين کرد. رفتار حكيمانه و صبوري آن حضرت نيز در برخورد با  گروه های مختلف فکری نمونه اي بسيارسازنده و آموزنده از تاكيد دين مبين اسلام  بر كرامت انساني و تكريم عقايد مختلف انسانها بود.

اميد است در سایه الطاف پروردگارمتعال بتوانیم در زمره دوستداران واقعی و رهروان راستین حضرتش قرارگرفته و با الهام از سیره و زندگی سراسر درس و سخنان گهربار این امام رئوف و بزرگوار، پیرو واقعی مکتب ایشان باشیم.

                                                                                                       

                                                                                                           غلامحسین مظفری

                                                                                                    رییس هیات مدیره و مدیر عامل