به نام خدا


پانزدهم شعبان المعظم، فرخنده‌ ميلاد مسعود دوازدهمين‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولايت، يگانه‌ منجي‌ عالم‌ بشريت‌، حضرت‌ بقية‌الله‌ الاعظم (عج) بر تمامي منتظران‌ حضرتش‌ تبريك و تهنيت باد.

نيمه شعبان به يمن درخشش پر نور ترين ستاره آسمان هدايت و طلوع خورشيد اميد بر دل عاشقان يكي از پر بركت ترين اعياد شيعيان جهان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با خالق هستی و بهره مندي از برکات الهی است.

عيد خجسته اي كه در طول قرن ها، شعله هاي فروزان عدالت خواهي را در دل مظلومان جهان روشن نگاه داشته و نوید بخش روزي است كه با ظهور منجي بشريت، جهانيان آزادی و سعادت حقیقی را لمس خواهند كرد و منتظران حضرتش در مدینه فاضله جهانی، برچيده شدن بساط ظلم و جور را جشن مي گيرند. بدون شك این انتظار مایه آرامش دلها و زدودن زنگار یأس و نومیدی براي حرکت به سوی خودسازی و وارستگی است و فرهنگ متعالی تشیع بر پایه این اعتقاد بلیغ و فاخر است که روحيه ظلم ستيزي و عدالت خواهي را در دلهاي شيعيان قوت بخشيده است تا سر افرازانه در برابر صاحبان زر و زور ايستادگي كرده و در راه احقاق حقوق مظلومان از هيچ قدرت استكباري نهراسند.

اينك در آستانه جشن نيمه شعبان، شيفتگان و منتظران حضرتش، با اميد دستيابي به صلحي پايدار و رخت بر بستن جنگ و دشمني از چهره جهان، دست دعا بر آسمان دارند و تعجيل در ظهورش را طلب مي كنند.

در پايان با تبریک و تهنیت مجدد ولادت با سعادت حضرت ولي عصر (عج) به تمامي هموطنان مسلمانان‌ به ویژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش، از خداوند سبحان تعجيل‌ در فرج‌ مبارك‌ آن‌ حضرت، موفقيت و سعادت ايرانيان سر افراز و عزت‌ و اقتدار روز افزون‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ را مسئلت‌ مي‌نمايم.


علي اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش