بسم الله النور


دوازدهم ارديبهشت روز پاسداشت زحمات جهادگران عرصه بينش و دانش و معلمان تلاشگر و بي ادعايي است كه با دستاني مهربان و انگيزه اي والا درهاي علم و معرفت را بر نسل هاي آينده مي گشايند.

بي شك جايگاه شايسته ايران اسلامي در عرصه بين المللي و درخشش دانش آموزان و دانشجويان كشورمان در عرصه هاي مختلف، مرهون اهتمام خستگی ناپذیر آموزگارانی است که با اخلاص و از خودگذشتگي در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم؛ زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان ايران عزيز را فراهم آوردند. به لطف خداوند جزيره كيش نيز از موهبت آموزگاراني دلسوز برخوردار است كه همواره براي ارتقاء سطح آموزشي و تعليم شايسته آينده سازان اين ديار از هيچ كوششي فروگذار نمي كنند.

با گرامیداشت یاد و خاطره انديشمند مبارز و استاد بزرگ شهید آیت الله مرتضی مطهری، روز معلم را به تمامي آموزگاران و فعالان عرصه آموزش و پرورش تبريك گفته و از زحمات بزرگواراني كه با تعهد اخلاقی و وجدان کاری براي توسعه نظام آموزشي جزيره كيش تلاش مي كنند سپاسگزارم.

با آرزوي سلامت و سعادت براي معلمان عزيز ايران اسلامي، توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را، از حضرت دوست مسئلت دارم.

علي اصغر مونسان

رييس هيئت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد کیش