به نام خداوند لوح و قلم

آغازماه مهر و وزيدن نسیم حركت، رحمت و مودت درعرصه تعلیم وتربیت بر تمامي فعالان عرصه آموزش و پرورش و دانش آموزان عزيز ايران اسلامي مبارك باد.

شروع ماه مهرو تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندي است براي گراميداشت مجاهدت، سخت كوشی وایثار كسانی كه دانش آموختگان مكتب آزادگي بودند. به ويژه 40 هزار دانش آموز وفعالان عرصه فرهنگ كه جان شیرین خویش در طبق اخلاص نهاده و به شهادت رسيدند تا امروزنونهالان و نسل جوان اين سرزمين در محیطی امن و آرام به تعلیم و تعلم بپردازند.

هفته دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است . روزهايي كه رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمني را به ورطه نابودي و شكست كشاند.

با گراميداشت اين دومناسبت ارزشمند براي فرهنگیان محترم جزيره كيش كه زمینه رشد و شكوفایی استعداد و توانمندی های كودكان و نوجوانان رافراهم ساخته اند آرزوي سلامت و توفيق ادامه خدمت دارم واميدوارم دانش آموزان سخت كوش اين جزيره بتوانند با تلاش و همتي مضاعف و با الگو گرفتن ازرزمندگان عرصه هاي نبرد حق عليه باطل ، آينده افتخارآميزي را براي ميهن اسلامي رقم زنند.

درپايان ياد و خاطره رشادتها و از خودگذشتگي هاي رزمندگان ، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشته و از خداوند مي خواهم ما را ياري نمايد تا درحفظ دستاوردهاي ارزشمند انقلاب و نظام اسلامي كوشا و موفق باشيم.