پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت هفته بسیج

هفته بسيج گراميداشت يك منظومه فكري است كه در همه عرصه‌هاي سياسي، نظامي، اقتصادي، علمي و فرهنگي، نيل به اهداف بلند و قله‌هاي رفيع عزت و افتخار را براي كشورمان هموار مي‌سازد.

تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است كه در سايه تاسي به احكام نوراني اسلام به جامعه حیات و نشاط می بخشد و همواره كشور را در برابرتوطئه هاي شوم و فعاليت هاي مخرّب دشمنان حفظ كرده است.

در بسيج اين نهاد مردمي كه 37 سال قبل و با درايت بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي تاسيس شد، الگو و مقتدای همه بسیجیان، امیر مؤمنان علی (ع) است. كسی که سال ها به شوق جلب رضاي حضرت دوست، برای حفظ و حراست از شان انسان و بقاي آزادگي مبارزه کرد. دلير مردي كه در نهايت برای برقراري عدالت در محراب عشق به شهادت رسید. اينگونه است كه بسيجيان ايران اسلامي برای پاسداري از ارزش های سازنده و بر قراري صلح و عدالت اجتماعي از هيچ كوششي فرو گذار نمي كنند و هدفی جز رضای خداوند ندارند.

اينك و در فضاي كنوني جامعه كه تدبير و اميد دولتمردان حركت در مسير توسعه و پيشرفت را هموارتر كرده است، بيش از هر زمان ديگر لزوم توجه به اهميت فعاليت بسيجيان در جهت رونق و آباداني کشور و حفظ وحدت و همدلي مردم با مسئولان احساس می شود. اميد است كه با تقويت بسيج در همه عرصه ها شاهد اعتلاي نام ايران اسلامي در سطح جهان باشيم.

اينجانب نيز با گراميداشت ياد شهداي بسيج در دوران دفاع مقدس وارج نهادن به زحمات و تلاشهاي تمامي بسيجيان جان بر كف، فرا رسيدن هفته بسيج را به ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك عرض مي كنم و براي همه هموطنان بسيجي از درگاه خداوند منان سر بلندي و عزت روز افزون مسئلت دارم.

                                                                            علی اصغر مونسان

                                                      رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش