به نام خداوند جان آفرین


29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شایسته ترین فرصت برای تقدیراز ایثارگری های پرچم داران پیروزی و استقامت و برترین نمونه های شرافت، غیرت، دلاوری و تعهد است. ضمن تبریک این مناسبت ارزشمند ملی به تمامي نیروهای خدوم و شایسته ارتش جمهوری اسلامی ایران، زحمات بی دریغ و مسئولانه نيروهاي متعهد و سخت كوش پدافند هوایی جزیره کیش را كه مخلصانه در دفاع از اين خطه زرخيز ايران اسلامي مي كوشند ارج می نهم.

حضور باصلابت و مقتدرانه يگان هاي زميني، هوايي و دريايي ارتش غيور کشورمان در عمليات هاي مختلف دفاع مقدس علاوه بر كسب پيروزي و ضربه زدن به پيكر دشمن متجاوز، نمونه افتخارآفرینی از آمادگي بالاي طرح ريزي، اجرا و شايستگي هاي رزمي و عملياتي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران  را در دنیا به نمایش گذاشت.

امروز نیز با افتخار می توان گفت به پشتوانه حضور مقتدرانه نیروهای مسلح، ایران امن ترین کشور در بحران زده ترین منطقه جهان است.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان گرانقدر دفاع مقدس بار دیگر، روز ارتش جمهوری اسلامی را به همه دلاور مردان بی ادعا و سر افراز ارتش در جای جای میهن اسلامي و خانواده هاي معزز آنها، تبریک و تهنیت عرض کرده، از درگاه ایزد منان سلامت و سرافرازی اين حافظان جان برکف وطن را خواستارم.

غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیرعامل