بسم الله النور


نام نيروي انتظامي در تاريخ پر افتخار جمهوري اسلامي ايران قرين و ياد آور شجاعت، ايمان و غيرت انسان هاي شريفي است كه با توكل به لطف حضرت حق و استعانت از انفاس قدسي حضرت ولي عصر(عج) در حفظ و حراست از امنيت و آرامش كشور دليرانه تا پاي جان ايستاده اند. هفته نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، فرصت مغتنمي براي تجليل از ايثارگران عرصه امنيت و اقتدار كشور است. روزهايي ويژه براي مرور زحمات و رشادت هاي ايرانيان غيرتمند و باهمتي كه با انگيزه اي والا و ايمان و اعتقادي راسخ زمينه ساز استقرار سلامت اجتماعي و امنيت جامعه اسلامي بوده و هنگام ارائه خدمات ارزشمند شان جز رضاي حضرت حق و سر افرازي هموطنان سوداي ديگري در سر ندارند. ملت فهيم و صبور ايران اسلامي همواره قدر دان زحمات خستگي ناپذير تلاشگران عرصه امنيت و انظباط اجتماعي بوده و خاطره مجاهدت هاي آنان را در عرصه هاي مختلف از ياد نخواهند برد.

نقش سازنده و مثبت نيروي انتظامي در تقويت و ارتقاء امنيت عمومي جزيره كيش، به عنوان نخستين منطقه آزاد كشور در راستاي بكارگيري توان و ظرفيت‌هاي منطقه و فراهم شدن زمينه فعاليت هاي اقتصادي و حضور روز افزون گردشگران نيز شايسته تقدير است.

در پايان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را به حافظان انتظام و امنيت كشور به ويژه زحمت كشان اين عرصه در جزيره زيباي كيش، تبریک و تهنیت عرض كرده و موفقيت روز افزون و سرافرازي و سعادت آنها را از درگاه پروردگار متعال خواستارم

علي اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش