فرخنده‌ ميلاد مسعود دوازدهمين‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولايت ، يگانه‌ منجي‌ عالم‌ بشريت‌ و بزرگ پرچمدار عدل و صلح ، حضرت‌ بقية‌الله‌ الاعظم (عج)بر تمامي منتظران‌ حضرتش‌ تبريك و تهنيت باد.
نيمه شعبان به بركت وجود ستاره اي درخشنده ديگري درآسمان هدايت زمينيان يكي از خجسته ترين و پر بركت ترين اعياد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با خالق هستی و نزدیکی هر چه بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است. عيدخجسته اي است كه در باور منتظران تداعي مي كند ، شوق ديدار جمال موعود را و صبحي كه امتداد انوار خورشيد عدل و داد به قنوت دستان منتظر، گره می خورد تا بنيان ظلم و جور از جهان برچيده شود.
در جهان امروز انسانها براي رهايي از چالش‌هاي فرساينده و رشد فزاينده تمدن هاي مادي در پي معبري براي رسيدن به آرامش روحي و امنيت فكري هستند و براي شيعيان جهان وجود مبارك حضرت بقيه الله الاعظم(عج) بزرگترين بارقه اميد و نويد بخش برقراري صلح و داد در جهان است كه هر روز برخيل عظيم عاشقان حضرتش افزوده مي شود .منتظراني كه خسته از قرن ها تحمل ظلم و نابرابري حاكمان تزوير و زرو زور ، به اميد دستيابي به صلحي پايدار و جهاني و برچيده شدن بساط جنگ و دشمني از پهنه گيتي، دست دعا برآسمان دارند و تعجيل در ظهورش را طلب مي كنند.
با تبریک و تهنیت مجدد ولادت باسعادت برافرازنده پرچم حق و عدالت و احیاگر آئین محمدی (ص) به محضر امت اسلامی به ویژه ساكنان وگردشگران جزيره كيش از خداوند مي خواهم انتظار ظهور بقیه الله الاعظم (عج) که همواره منشأ خیر و برکت بوده، موجب تداوم حركت جامعه به سوي سعادت و معنويت باشد.

                                                                          علی اصغر مونسان
                                                   رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش