پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت امام حسن مجتبي(ع)

فرا رسيدن ميلاد با سعادت دومين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت امام حسن مجتبي(ع) را به تمامي هموطنان مسلمان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبريك وتهنيت عرض مي كنم .

پانزدهمين روز از ماه ضيافت الله مصادف با ميلاد دومين پيشواي شيعيان و برجسته ترين نمونه بخشش و انفاق است. روزی که به احترام جود و کرامت آن بزرگوار روز اکرام ناميده شده است تا تمامي مسلمانان و دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام با پيروي از سيره اخلاقی کريم آل طاها حضرت امام حسن مجتبي (ع) تلاش كنند تا فرهنگ حمايت از نيازمندان، ايتام و فقرا در جامعه اسلامي نهادينه شود.

اكرام ايتام و كمك به نيازمندان وظيفه اي انساني است و در آموزه هاي دين مبين اسلام نيز همواره برحمايت از نيازمندان بعنوان يك وظيفه اخلاقى و دينى تاكيد فراوان شده است. از اينرو ماه مبارك رمضان فرصت گرانقدري است تا افراد خير و نيكوكار با تأسي به آيات و روايات فراوان ديني و بمنظور تقويت حس همدلي و همكاري در جامعه اسلامي ‌و ترويج فرهنگ الهي اكرام، در امورات خيريه و كمك به نيازمندان مشاركت فعال تري داشته باشند. در جزيره كيش نيز گستردن سفره هاي افطاري و توزيع سبدهاي غذايي در ميان نيازمندان از سنت هاي حسنه اي است كه به حمدالله وبه همت خيرين و روزه داران واقعي همواره برقرار است و بر غناي فضاي معنوي جزيره كيش در ماه مبارك رمضان مي افزايد. اميد كه در سايه الطاف خداوند منان همواره بتوانيم با الگو پذيری از سيره اخلاقی امامان بزرگوار در جهت حمايت ازنيازمندان و زدودن غبارفقر از چهره جامعه گام برداريم.