به نام خدا


فرا رسیدن "روز ملی خلیج فارس" برتمامی هموطنان عزتمند به ویژه ساحل نشینان نواحی جنوبی ایران عزیز و ساکنان خونگرم جزیره زیبای کیش فرخنده و مبارک باد.

10 ارديبهشت که به نام " روزخلیج فارس" مزین شده سندي ماندگار و نماد روشنی از هويت پرشكوه و تاریخ افتخار آمیز ملت بزرگ ایران است تا دشمنان هر گمان باطلی را برای خدشه دارکردن هویت و تحريف تاريخ کهن این سرزمین پهناور از سر بیرون کنند.

ملت غیور ایران در طول تاریخ غرورآفرین خویش صیانت از خلیج فارس را وظیفه ملی خود دانسته است و هرگز اجازه نخواهد داد این منطقه جایگاه نا اهلان شود.

آبراهه ای استراتژیک که حفظ آن از نگاه خصمانه متجاوزان بی تردید مرهون تلاش و ایثارگری های مردمان آزاد و سرافرازی است که یاد و خاطره جانفشانی هایشان در خاطره ایرانیان جاودانه خواهد ماند.

جزيره كيش نيز به عنوان يكي از جزاير مهم ايراني اين كرانه پارسي و نخستين منطقه آزاد كشور، می کوشد تا با بهره مندي از پتانسيل هاي ارزشمند منطقه و توسعه همه جانبه، نقش ماندگار و موثری در رونق اقتصادي كشور و دستيابي به منافع بلند مدت اين آبراهه بين المللي داشته باشد.

با تبریک این روز فرخنده، فرصت را مغتنم شمرده و خاطره مجاهدت های شهیدان والامقامی که با نثارخون خویش در مقابل زياده خواهي‌هاي دشمنان ايستادگي كردند را گرامی میداریم . 

 امید است جوانان با انگیزه و آینده سازان این سرزمین کهن با استواری و کوشش خستگي ناپذير، از این میراث گرانبها پاسداری کرده و با حفظ اصالت و هویت آن، موجب سربلندی ایران و شرمساری دشمنان میهن اسلامی مان شوند.

غلامحسین مظفری

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل