به نام خدا

امروزه استاندارد در همه جنبه های زندگی نقش مهمی دارد و تنها محدود به کالاها و خدمات نیست بلکه حوزه های کلانی چون انرژی، حمل و نقل ، صنعت ساختمان و یا گردشگری و فناوری اطلاعات را در برمی گیرد.

تاکید بر اهمیت و جایگاه ممتاز استانداردها، کلیدی ترین مؤلفه نیل به چشم انداز ۲۰ ساله در کشور است. در شرایطی که رقابت در بازارهای بزرگ بین المللی منوط به دستیابی به کیفیت بالا و منطبق با استاداردهای جهانی است، تولیدی که فاقد کیفیت و استاندارد‌های لازم باشد دربین مشتریان جهانی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

سازمان ملی استاندارد ایران نیز در راستای استاندارد سازی فعالیت های تولیدی و خدماتی می کوشد تا با برنامه ریزی جامع و هدفمند از توجه صرف به تدوین استانداردهای ملی برای کالا و خدمات فاصله گرفته، تجهیز هرچه بیشتر بدنه علمی، کارشناسی و تخصصی با توسعه مبانی آموزشی را مورد توجه قرار دهد.

در جزیره کیش نیز به همت همکاران سخت کوش اداره استاندارد، ترویج، توسعه و ارتقای فرهنگ استاندارد در سطوح مختلف جامعه، رقابتی کردن کیفیت ارائه خدمات و کالاها، پاسخگویی به مطالبات شهروندان و افزایش سطح رضایت مندی آنها از جمله اهداف و برنامه‌های مهم و محوری است. روندی که امید می رود با توجه به شرایط ناشی از پاندمی کرونا بیش از گذشته مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

 ضمن تبریک 22 مهر ، روز جهانی استاندارد به همه تلاشگران متعهد و سخت کوش سازمان استاندارد ایران به ویژه کارکنان با انگیزه اداره استاندارد در جزیره کیش ، امیدوارم با هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت ارتقاء استانداردها بیش از پیش در حفظ و حراست از سلامتی و امنیت جامعه منشا خیر و اثر باشید.

                                                             غلامحسین مظفری

                                                           رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش