به نام خدا

هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. در کارنامه دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش ها و فداکاری های دولتمردان و حکایت همدلی آنان با مردم شریف و عزیز میهن اسلامی ثبت شده است.

انسانهای بلند همتی که با قدردانستن فرصت محدود خدمتگزاري، همه تلاش خود را صرف توسعه و پيشرفت كشور نموده و فراهم ساختن زمينه هاي عزت، بالندگي و سرافرازی روزافزون ایران اسلامي در عرصه هاي ملي و بين المللي را سرلوحه كار خود قرار دادند. خدمتگزارانی که در اين راه و به پشتوانه حمايت ، همراهي و اعتماد هموطنان عزتمند و تعامل سازنده و مؤثر با ساير قوا و اركان نظام، به دستاوردها و توفيقات ارزشمندي در عرصه هاي مختلف دست یافتند.

درجزیره کیش نیز درسال های اخیر ایجاد و تکمیل زیرساخت های توسعه صنعت گردشگری ، جذب سرمایه گذاری های کلان داخلی و خارجی و فعالیت شرکت های تولیدی و دانش بنیان قوت گرفته است. امسال هم آغازعملیات اجرایی و یا بهره برداری از چندین طرح عمرانی درحوزه های تجاری و گردشگری مبین تداوم چرخه رشد و توسعه همه جانبه  این منطقه آزاد تجاری – صنعتی و تثبیت جایگاه جزیره زیبای مرجانی کیش به عنوان قطب گردشگری کشور و منطقه است. 

ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر عرصه تلاش و خدمتگزاري، فرا رسيدن هفته دولت را به همه دولتمردان و مسئولان سخت كوش و مديران ساعي و پرسنل زحمتكش دستگاه هاي اجرايي جزیره زیبای کیش تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق همگي آنان را در خدمت به مردم عزيز و تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، از درگاه خداوند منان خواستارم.


                                                                                                           غلامحسین مظفری

                                                                                                    مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش