پیام تبریک سعید پورزادی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به تمام بانوان گرانقدر ایران اسلامی به ویژه بانوان شاغل در سازمان، گردشگران و ساکنان جزیره زیبای کیش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پیام تبریک سعید پورزادی عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به بانوان گرانقدر ایران اسلامی و مادرانی که با ایثار و فداکاری از فرزندان خود در طول هشت سال دفاع مقدس گذشتند، آمده است:

 

با نام و یاد خدای مهربان

 

فرا رسیدن 23 دی ماه، سالروز اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوی همیشگی صبر و شکیبایی، پاکدامنی، شهامت و شجاعت و گرامی داشت روز مادر كه واژه واژه آن دارای قداست است؛ بی تردید تأسی از راه و سیره دخت نبی اکرم (ص) مسير رشد و بالندگی، توسعه و پویایی يك جامعه را به همراه خواهد داشت.

این میلاد فرخنده فرصتی مغتنم و ارزشمند برای تجلیل از مقام زن و گرامی داشت روز مادرانی است که دوشا دوش مردان غیور این سرزمین با ایثار و فداکاری در نظام الهی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیل در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.

بانوانی که همواره با تربیت فرزندان این مرز و بوم در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی این سرزمین پهناور نقش بسزایی ایفا کردند و نام گذاری این میلاد با سعادت به عنوان روز زن و مادر یکی از برترین ترویج دهندگان شهامت، شجاعت و دفاع از حقانیت؛ رویکردی ارزشمند و قابل ستایش است.

اینجانب بار دیگر با گرامی داشت فرا رسیدن میلاد فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام روز زن، موفقيت و سربلندي را از درگاه ايزد منان برای بانوان ایران اسلامی مسئلت مي نمايم.

 

سعید پورزادی 

عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش