بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن هفته قوه قضاییه بر تمامی کارکنان دستگاه قضا که در راستای ایفای رسالت خطیر خویش و جلب رضایت پروردگار متعال مسئولانه تلاش می کنند فرخنده و مبارک باد. 

از دیدگاه اسلام، منصب قضاوت، یکی از ظریف ترین، حسّاس ترین و مهم ترین جایگاه های اجتماعی است و قوه قضاییه به عنوان رکن  مهم اجرای عدالت نقشی بی بدیل در برقراری نظم و امنیت در جامعه بر عهده دارد.

در جزیره کیش نیز با توجه به حجم گسترده مراودات تجاری، فعالیت های کلان اقتصادی و سرمایه گذاری ، عملکرد موفق دستگاه قضا از عوامل مهم حفظ سلامت اجتماعی و ضامن احقاق حقوق فردی و اجتماعی ساکنان و گردشگران است. بی تردید وظیفه شناسی کارکنان خدوم دادگستری در ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و گردشگران و  رعایت عدالت محوری موجب ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت فضای فعالیت های اقتصادی در این منطقه آزاد تجاری و صنعتی شده است.

 ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام هفتم تیر و عرض خداقوت به همه تلاشگران خستگی‌ناپذیر قوه محترم قضائیه به ویژه کارکنان و مسئولان خدوم دستگاه قضا در جزیره زیبای کیش ، از درگاه ایزد منان برای تمامی این بزرگواران سلامت و سعادت و توفیق خدمت مستمر خواستارم.

                                                                                                      غلامحسین مظفری

                                                                                رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش