پيام تبریک مدير عامل سازمان منطقه ازاد كيش به مناسبت روز حمل ونقل

دكتر مظفري در پيامي با تبريك روز ملي حمل و نقل به فعالان اين عرصه در جزيره كيش ، استاندارد سازي خدمات حمل و نقل را از مولفه هاي توسعه پايدار و رونق صنعت گردشگري برشمرد.


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، دكتر غلامحسين مظفري ، در پيامي به مناسبت فرارسيدن ٢٦ آذر روزحمل و نقل ، اين مناسبت ملي را به فعالان صنعت حمل و نقل كشور و جزيره كيش تبريك گفت .

در متن پيام مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش آمده است :

در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی، رونق تجاری و پویایی فعالیت های اجتماعی مرهون خدمات مطلوب فعالان عرصه حمل و نقل است .

حمل نقل های برون شهری و بین المللی در مسیرهای هوایی، دریایی و ریلی و نقل و انتقال مسافران در فضای شهری از مولفه های مهم در توسعه پایدار جوامع و رتبه بندی خدمات تجاری ، بازرگانی و گردشگری محسوب می شود. 

در جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور ، حمل و نقل یکی از زیر ساخت های مهم صنعت گردشگری است که در ایجاد فضای شهری مطلوب و افزایش رضایتمندی گردشگران نیز نقشی موثر ایفا می کند.

ضمن تبریک فرا رسیدن 26 آذر روز ملی حمل و نقل به شما زحمت کشان این صنعت در حوزه های دریایی، هوایی، و ناوگان حمل و نقل شهری کیش ، امیدوارم با تلاش گسترده و اهتمام جدی در جهت ارتقاء و استاندارد سازی خدمات، بکوشیم تا جزیره کیش همچنان به عنوان شهری سرآمد در میزبانی شایسته از گردشگران و ارائه خدمات شهری مطلوب به هموطنان عزتمندمان پیشرو باشد.

از خداوند متعال ، سلامت و بهروزی شما را خواستارم.