به نام خدا

20 آبان روز کیش برهمه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش فرخنده و مبارک باد.

"روز کیش" مجالی کوتاه برای ارج نهادن به اندیشه زیبا، همت بلند و تلاش جمعی مردمان دریادلی است که درجهت توسعه و رونق این جزیره زیبای مرجانی همدلانه کوشیده اند. فرصت تجلیل و قدردانی از افرادی که در گذر سال ها به آبادانی کیش همت گمارده اند و آن را چون میراثی ارزشمند حفظ کردند.

روزی برای تکرار نام کیش زیبا در اذهان گردشگران داخلی و خارجی تا این مروارید درخشان خلیج فارس به عنوان شهری پیشرو در مسیر دستیابی به استانداردهای یک شهرایده آل و مقصد مطلوب گردشگری در خاطره ها ماندگارترشود.

کیش میزبان مهربان همه ایرانیان است . شهری که هوایش سرشار از عطر امید و امنیت است.

از تلاش همه هموطنان عزیز ساکن کیش، کسبه ، بازاریان، صاحبان صنوف ، فعالان اقتصادی،تجار و بازرگانان، صاحبان مراکز پذیرایی، هتل ها، صنعت گران، کارگران زحمتکش و فعالان حمل و نقل عمومی درجهت تبدیل این جزیره به نمونه ارزنده شهری موفق درعرصه گردشگری ، تجارت ، خلاقیت و نوآوری و دارای فضایی امن و بانشاط سپاسگزارم.

اگرچه امسال به دلیل شیوع پاندمی کرونا مراسم گرامیداشت روز کیش با محدودیت های فراوان و به طورمختصربرگزار شد اما یقین دارم که ساکنان و گردشگران کیش مصمم تر ازهمیشه برای استفاده بهینه از ظرفیت های این جزیره زیبای مرجانی و تبدیل آن به قطب گردشگری و فعالیت های اقتصادی منطقه عزم خود راجزم کرده و تلاش خواهندکرد. امید که درسایه الطاف پروردگار و هم افزایی و همدلی ساکنان و گردشگران با مسئولان این اهداف به شایستگی محقق شود.

ازپروردگارسبحان سلامت، شادکامی و سرافرازی همه شما هموطنان عزتمند را خواستارم.

غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان