پاسخ جامعه‌ی فرهنگیان کیش به شبکه‌های معاند: یاد شهدای غواص بر سینه‌ی دانش‌آموزان جزیره ثبت است

در پی برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی شهدای غواص در جزیره کیش، انتشار تصاویر تشییع نمادین پیکر شهدا توسط دانش آموزان در خبرگزاری های معتبر کشور، لرزه بر اندام رسانه های بیگانه و معاندان غرب نشین انداخت که با انتشار اخبار و یاوه گویی های همیشگی سعی در تخریب این حرکت زیبا از سوی مردم شهیدپرور کیش در اذهان سایر افراد داشتند. از این رو جمعی از فرهنگیان و معلمان جزیره کیش با انتشار بیانیه ای، رفتار شنیع و دور از انسانیت رسانه ها و معاندان غربی را محکوم و ضمن قدردانی از برگزاری باشکوه این رویداد بزرگ ملی و حضور خانواده معظم شهدا در کیش، هم صدا با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران حمایت همیشگی خود از آرمان های شهدا و امام راحل(ره) را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در متن این بیانیه آمده است:

"در روزهای پایانی ماه اول زمستان در جزیره کیش، هوای بهاری این جزیره دوست داشتنی، با یاد قهرمانانی معطر شد که با شجاعت و مظلومیت شان، به اسطوره هایی بی بدیل برای نسل های مختلف مردم این زمین تبدیل شده اند و خاک مرجانی کیش، میزبان پدران و مادران دلسوخته این فرشتگان بال و پر بسته بود.

در شرایطی که تمام گروه ها، با سلیقه ها و اعتقادات مختلف، در مقابل نام شهید و عظمت یادش دست به سینه و به احترام می ایستند، همچنان عده ای هستند که یکپارچگی ایران اسلامی را بر نمی تابند و تلاش می کنند به خیال باطل خود با سیاه نمایی، در فضای جامعه، التهاب و ابهام ایجاد کنند و این بار تصمیم گرفته اند مراسم نمادین احترام دانش آموزان دختر جزیره کیش به شهدا و حمل نمادین پیکر های شهدای مظلوم غواص را دستمایه تفرقه افکنی های همیشگی خود قرار هند.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دانش آموزی دومین کنگره شهدای غواص در کیش، تعدادی از دانش آموزان مدارس دخترانه این جزیره، در برنامه ای هماهنگ و تمرین شده ( به سان یک نمایش آیینی ) با تشییع نمادین پیکر های شهدا، به همگان نشان دادند که یاد و خاطره کسانی که حتی آن ها را ندیده اند ولی قدر و ارزش سلحشوری ها و جان بر کفی های ایشان را می دانند، برایشان عزیز است و به روح پاک شان ادای احترام می کنند.

  در این سوی جریان، البته تکلیف روشن است و هر آن چه وجود دارد، احترام و ارزش و قدرشناسی و آموزش میهن پرستی و تکریم قهرمانان ملت و کشور به دانش آموزان است.

اما در آن سوی جریان، افراد و گروه هایی هستند که تکلیف شان با خودشان هم روشن نیست و مدام در سردرگمی و حیرت به سر می برند .

این هایی که از تأثیر روان شناسی (!!!) مخرب تشییع نمادین پیکر شهدا بر دانش آموزان سخن می گویند، یک بار برای همیشه پاسخ خودشان و افکار عمومی را بدهند :

- چرا در طول زمان که هزاران هزار کودک مظلوم و بی آزار در غزه در خون خود می غلطند، از حقوق کودکان دم نمی زنند و خفقان می گیرند؟ - در همین روز های اخیر، آیا فریاد مظلومیت کودکان کرمان را نشنیدند و برایشان جای تعجب و سوال نبود که گناه این نوگلان پاک چیست؟

- چگونه است که درباره تاثیرات مخرب اشعار سخیف و آهنگ های مبتذل خوانندگان معلوم الحالی مانند ساسی مانکن، تتلو و دیگران صدای شان در نمی آید و مقاله نمی نویسند؟

- این افرادی که در لباس دلسوزان کودک و نوجوان خود را پنهان کرده اند و ماسک های علاقه مندان به تربیت کودکان بر چهره زده اند، مگر می شود در باب اثرات سوء و مخرب تولید محتواهای مبتذل در فضای مجازی و کنترل استفاده این قشر، از مطالب پلتفرم های مختلف سخنرانی نکنند؟؟؟

البته که تکلیف روشن است و نقطه ابهامی وجود ندارد ... هم خودشان و هم افراد آگاه و مطلع می دانند که خاستگاه و مبنای اعلام مواضع این گروه ها و دسته ها، دلسوزی برای کودکان و نوجوانان ایران اسلامی نیست بلکه جز همسویی با دشمنان قسم خورده این کشور و تلاش در جهت تضعیف ملت قهرمان ایران، برنامه و هدفی ندارند و به کوری چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعوان و انصار کور دل شان، همان گونه که شور حسینی روز به روز بیشتر در قلب مردم جهان متبلور می شود، یاد شهدای شجاع و مظلوم این مرز و بوم، هر روز بیش از پیش ، در قلب و ذهن مردم این کشور ( زن و مرد و کوچک و بزرگ) ریشه می دواند و این گونه سم پاشی های بی منطق، کوچک ترین اثری بر عزم و اراده راستین ملت قهرمان ایران در جهت تلاش برای زمینه سازی ظهور مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف نخواهد گذاشت .

در پایان لازم می دانیم به سهم خود از تلاش های گروه های مختلف مردم جزیره کیش، اهالی رسانه ، مدیران مدارس و دانش آموزان جزیره و حمایت مسوولان کیش از برگزاری باشکوه دومین کنگره شهدای غواص در جزیره کیش صمیمانه قدردانی کنیم

" .جمعی از فرهنگیان و معلمان جزیره کیش