نیروی انتظامی ستون امنیت کشور است

مديرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامی داشت هفته نيروي انتظامي به همراه جمعي از معاونان و مدیران سازمان به ديدار فرمانده نیرو انتظامی جزیره کیش رفت و از وي و همکارانش به پاس خدمات خالصانه قدرداني کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا؛ مهدی کشاورز سه شنبه 19 مهر در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش با تبریک هفته ناجا و ابراز خشنودی از حضور در جمع بانیان برقراری امنیت اظهار داشت: آرامش فردی و امنیت اجتماعی دو شاخصه عملکرد پلیس است که به سبب تلاش های بی وقفه و شبانه روزی نیروی انتظامی در جزیره کیش، شاهد آن هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که همدلی و همراستایی در جهت بهبود شرایط و بهتر شدن حال مردم در نیروی انتظامی مشهود است؛ اظهار داشت: عملکرد نیروی انتظامی کیش علیرغم نداشتن برخی امکانات و کمبودهای سخت افزاری، مثبت و قابل تقدیر است.

کشاورز افزود: پرسنل نیروی انتظامی ستون امنیت کشور هستند که ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت مثال زدنی، همچون شهدای خود مظلوم بوده و همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال آنان هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مشکلات خانواده های پرسنل ناجا، از تلاش های صادقانه و دلسوزانه مجموعه نیروی انتظامی تقدیر کرد و افزود: از آنجایی که وجود امنیت یکی از مهمترین مؤلفه های پیشرفت کشور است از این رو امیدوارم خدمات نیروی انتظامی در کیش تداوم داشته و هر روز بهتر از دیروز انجام شود.

سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز در این دیدار با تقدیر از حضور مهدی کشاورز و هیئت همراه در فراجا کیش و بیان این که خدا را شاکریم در خطئه ای از میهن اسلامی خدمت می­ کنیم که همه دلسوز نظام هستند و ما آن را به عینه در جریانات اخیر مشاهده کردیم؛ افزود: همدلی، همراهی و همفکری مسئولان کیش بویژه در شورای تامین جزیره کیش در برچیده شدن اغتشاشات اخیر ستودنی و باعث پشت گرمی بود که خوشبختانه بدون مورد خاصی این غائله ختم به خیر شد.

جمالی با اشاره به حمایت و پشتیبانی های سازمان منطقه آزاد کیش از تمامی ادارات، نهادها و سازمان های مستقر در این جزیره و تقدیر از این اقدامات، گفت: عزم و اراده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و همکاران ایشان در فضای همفکری و همدلی حاکم در کیش، نشان از اراده جمعی در بررسی مشکلات مردم  و رفع آن در حوزه های مربوطه است.  

حجت الاسلام و المسلین حسینی رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي كيش نیز در این دیدار با اشاره به حوادث اخیر در کیش و بیان این که اغتشاشگران برادران و خواهران ما هستند که فریب خوردند و با همین افراد به جنگ دشمنان خواهیم رفت؛ از لزوم تجهیز نیروی انتظامی کیش سخن گفت و افزود: در جریانات اخیر، دشمنان با راه انداختن جنگ تمام عیار رسانه ای، غائله ای را بوجود آوردند که نیروی انتظامی قدرتمندانه ایستاد و علیرغم آسیبی که دید، آسیب نزد.

گفتنی است در پایان این دیدار،  مهدی کشاورز با اهدای لوح تقدیر و گل از زحمات سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش تقدیر کرد.