نام نویسی کلاس‌های خصوصی آنلاین موسسه زبان کیش آغاز شد

موسسه علوم و فنون کیش در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا میان اقشار مختلف جامعه، کلاس‌های خصوصی آنلاین آموزش زبان‌های خارجی را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش در این خصوص گفت: بدلیل موانع موجود در مسیر آموزش حضوری در پی شیوع ویروس کرونا و در عین حال ضرورت استمرار امر آموزش و یادگیری به خصوص در حوزه زبان‌های خارجی که مباحث آن فرار است، موسسه علوم و فنون کیش تصمیم گرفت تا خدمات آموزشی خود را با در نظر گرفتن شرایط موجود به صورت آنلاین ادامه دهد.

وی در ادامه افزود: این موسسه بیش از ۳۰ سال به طور مستمر در حوزه آموزش های زبان‌های خارجی فعالیت می کند و از ابتدای سال جاری، کلاس‌های آنلاین دو ترم بهار و پاییز را با ظرفیت محدود و استاندارد با موفقیت برگزار نموده و ترم پاییز نیز در حال برگزاری است. علاوه بر کلاس‌های عمومی، با توجه به نیازسنجی‌ها و درخواست‌های متعدد؛ تصمیم گرفته شد تا کلاس‌های آنلاینی نیز به صورت خصوصی، با در نظر گرفتن زمان دلخواه زبان آموز برگزار شود.

وی افزود: مزیت دیگر کلاس‌های خصوصی موسسه زبان کیش این است که اساتید مجرب مجموعه، جهت تدریس خصوصی آنلاین، مطابق با پلتفرم، نرم‌افزار و یا اپلیکیشنی که متقاضی یادگیری زبان با آن راحتتر می‌باشد به تدریس آنلاین می‌پردازند.

توفیقی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه اساتید، متقاضیان یادگیری زبان‌های خارجی و دست اندر کاران عرصه آموزش گفت: در حال حاضر درخواست شرکت در کلاس‌های آنلاین خصوصی از وبسایت موسسه علوم و فنون کیش به نشانی www.kish-ist.net در دسترس است و تمام متقاضیان می‌توانند هرگونه پرسش و پیشنهادی را با واحد ارتباط با مشتریان موسسه به شماره ۰۲۱۴۱۵۹۲۲۲۲ در میان بگذارند.